czwartek, 31 maja 2012

Wolność!


553417_375432365839376_171721779543770_1006748_1254025703_n_large
Witajcie moi drodzy!

Jestem wreszcie po tym wykańczającym tygodniu, ale na szczescie juz po wszystkim. Sprawe z projektem mamy zalatwiona. Jedynie musimy napisac jeszcze sprawozdanie ale to pojdzie mam nadzieje latwo ;d Musze jeszcze przezyc tylko jutrzejsza kartke z niemca, ale to jak uda mi sie sciagnac i dostac co najmniej 5 to bd miala 5 na koniec roku ;o A juz w nastepnym tygodniu to bd lajcik jest chyba sesja z plusem z matmy i mam kartke z angielskiego ale to akurat rozumiem. Dzisiaj po naszym projekcie poszlismy z klasa na eliminacje do festiwalu, do oskardu. Mialysmy nadzieje ze wejdziemy tam gdzie tancza, ale okazalo sie ze tam trzeba zaplacic -.- wiec poszlismy tam gdzie spiewaja. Niestety w godzinach w ktorych my bylismy wystepowaly dzieciaki -.- dopiero w pozniejszych godzinach mieli byc starsi.. A my mialysmy nadzieje zeby cos poobczajac, a tu lipa. No moze tam jakis by sie znalazl, ale z wiekszosci mialysmy beke xd Bylo kilku ktorzy nas obczajali ale to taki szczegol ;d  i wgl to mam taki dobry humor ze szok ;o dawno tak nie mialam, ale to bardzo dobrze ;)

Do wyjazdu zostaly tylko 4 dni szkolne! Aaaa juz nie moge sie doczekac :)
  Jeszcze niedawno marudzilam ze tojeszcze tak dlugo , a tu juz zostal tylko tydzien ;o niemozliwie szybko to zlecialo co bardzo mnie cieszy :) musze jeszcze tylko pojechac z mama na male zakupy. Musze kupic jakies dzinsowe szorty, bluzke i okulary przeciwsloneczne i bd wsio :d
Chciałam okulary cos w takim stylu tylko nie wiem czy dobrze bym w nich wygladala576740_377437012319738_228825927180848_1073185_1868182356_n_large
560261_3947415243720_529338697_n_large
wiem ze w tych bym dziwnie wygladala, ale nie wiem czemu mi sie podobaja ;)

Kurde no miałam wam coś jeszcze napisac, ale zapomnialam co -.- Przed wyjazdem napisze moze jeszcze ze 2 razy nie wiecej. Niby bd miala duzo czasu, no ale ile mozna zanudzac was moimi dziwnymi historyjkami xd Bd miala pewnie duzo pomyslow po przyjezdzie i nie obejdzie sie bez tego zebym wam o czyms nie opowiedziala! Hahaha no juz nie moge ;d Dobra na dzisiaj juz koniec wiem ze duzo konkretow tutaj nie wnioslam ale to co musialam napisac po tej calej przerwie ;p , lece jeszcze ogarnac pokoj. Przed kompem jeszcze posiedze, ale was opuszczam wszem i wobec. Papa !! (;


11 komentarzy:

  1. oj tam mi się nie nudzą twoje "dziwne historyjki " :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobaja mi się te okulary serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w szkole też własnie dzisiaj i wczoraj też były projekty ;) Słodkie te okulary-serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej uwielbiam tą piosenkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te okulary z pierwszego zdjęcia, albo podobne. ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Obawiam się że sprawozdanie będzie gorsze niż projekt :/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie będziesz dziwnie wyglądała ! znaczy nie wiem... ale serduszka sa obłędne .. ja miałam takie podobne i były genialne gdyby nie to że sie urwały ...; /
    a gdzie sie wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
  8. koncert udany w 90% ...zabrakło kilka fajnych osób ; )
    kupiłaś już okulary ? ; )

    OdpowiedzUsuń