wtorek, 8 maja 2012

Nic ciekawego.

201606520788658294_epvbfhsf_f_large

Weekend majowy zleciał zdecydowanie za szybko! Ale przynajmniej przyjemnie :) W ostatni dzień przed szkoła byłam na obiedzie u babci a potem miałam jechać z rodzicami do wujka. Ale stwierdziłam że to nie ma sensu i że wolne się ponudzić w domu. Mam tam tylko kuzynke która jest chyba w 4 albo 5 klasie i niby co miałabym tam robic ? -.- Więc zostałam w domu do około 21 chociaż spodziewałam się że wrócą później. Chodziłam z kąta w kąt. Muzyka leciała non stop na maxa, a ja niczym sie nie przejmowałam.
Właśnie usiadłam przed komputerem bo od wczoraj miałam tyle nauki że nie miałam nawet czasu tu zajrzeć.. Ten tydzień zapowiada się wręcz zajebiście, codziennie minimum 2 kartkówki i jeszcze jakiś sprawdzian.. Dzisiaj było źle.. Historie oblałam jak połowa klasy.. Z wos'u poszło mi całkiem nieźle bo tylko na niego się uczyłam..
Każdy nauczyciel myśli  że my nie mamy co robić w domu tylko się uczyć i każdemu z osobna wydaje się że jego przedmiot jest jedynym na który musimy sie nauczyc -.-  Mówiłam wam o tym moim całym planie ale tak sie posprzeczałam z mamą że go jeszcze nie zrealizowałam.. Nad szkicem meczyłam sie strasznie.. A o to efekty
Musze w końcu sie za to wziac! Ide w tygodniu do sklepu po farbe, a w sobote biore sie za malowanie! Pomimo tego że wstępnie jestem umówiona z Wiką jak bd ładna pogoda to jedziemy do parku. A jak pogody nie bd no to maluje. Chociaż nawet jak pojade z Wika to i tak znajde czas na to żeby pomalować.
Ostatnio szukałam jakiś dodatków. Podobają mi się inspiracje typu pierścionek na dwa palce i naszyjnik w kształcie wąsów :) Co byście wybrały? Pierścionek ?
578060_227533157356239_100002986685911_411867_769840751_n_large
Tumblr_m0wi66d0yf1r5tk33o2_250_large
Bijuteria com Significado®: {Ref.} Anel duplo bigode
Czy naszyjnik ?

Colar Bigodinho Preto - I Love Acessórios
Don't forget how to smile!
Untitled
Mam mały dylemat bo z jednej strony bardziej podoba mi się naszyjnik a z drugiej pierścionek. POMÓŻCIE!! :)
 
Ostatnio niestety pisze coraz nudniejsze posty i to chyba niedobrze..;/ Długo myślę nad tym co by w nim napisać. Aż w końcu jakieś wypociny moje zobaczycie..  Niekoniecznie ciekawe ale i tak jest mi miło że chociaż ktoś chce to czytać.  Może z niezbyt dużą chęcią ale dziękuję!
Zaraz dobije nam 300 wyświetleń, to taka mała radość :)



Napisze wam może coś w niedziele albo w sobote i pokaże końcowy efekt przeróbki (w końcu -.-) 3majcie kciuki żeby w końcu wypaliło!! Już nic mi w tym nie przeszkodzi!
Papa! :>

7 komentarzy:

  1. Nie wspominaj już mi o szkole -.- po majowym tyle tego mamy... ale niedługo LONDON! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam mega mnustwo nauki x.x
    Zapraszam do mnie na bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uważam, że weekend majowy zbyt szybko minął xd Współczuję takiej ilości nauki ; o Ja na szczęście w tym tygodniu dzisiaj i w czwartek mam wolne i połowy klasy nie ma, bo na wycieczkę pojechali, więc powinien być luz :) Ja mam taki pierścionek z wąsami i jestem bardzo z niego zadowolona...myślę, że jakbym teraz miała znów wybierać też byłby to pierścionek, choć naszyjnik też oczywiście mi się podoba ;) Ooo..akurat na mnie przypadło równe 300 wyświetleń <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym wybrała pierścionek ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ..też tak mam że jak zostaje sama w domu to pełen lajcik .. < 3 i muzyka na full ;d albo karaoke :P
    bd miała takie na ścianie ? ..ale fajnie!
    a co do wysypiania sie to nie umiem ci poradzić, może za dużo masz stresu przez szkołe.. no ja mam teraz tak ze każdej nocy mam jakieś pojebane sny < 333

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się to zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń