czwartek, 17 maja 2012

Dziewiczy wąs


Jeny! Niech ten tydzień się skończy! Jestem tak potwornie zmeczona, nawet w sumie nie wiem czym.. W szkole nic ciekawego, nie wiem po co oni już wystawiaja jak wszystko sie moze zmienic?! Szczególnie w moim przypadku.. I do tego dzisiaj jest zebranie.. Wiem ze mama sie wkurzy za te 3 paly z matmy w tym jedna z braku pracy domowej, ale no jest -.- I jeszcze jedynka z polskiego, kurde teraz zaczynam sobie uswiadamiac ze jednak troche ich razem jest.. Ostatnio sama matematyczka powiedziala ze sie opuscilam, ale teraz mamy graniastoslupy i jakos sie w nich nie widze..  Po prostu nie lubie tego działu.. Jeszcze został nam projekt.. Kurde niech to wszystko sie skonczy! Chce juz jechac do tego Londynu i miec wyjebane! Mam dosyc juz szkoly, rzygam nia ! -.-
Na szczescie
jutro mamy tylko 2 pierwsze lekcje i dzien ekologii a potem do kina na akademie ;D to jedyne pocieszenie, ale żeby nam nie dojebali taki film jak ostatnio albo gorszy.. Chcociaz nie było mnie na ostatnim seansie to dowiedzialam sie co mniej wiecej bylo.. Chyba nic gorszego nie mogli wymyslec.. Zobaczymy jak to bd jutro. ;)
No mozna sie wkurwic.. Kupilam ta farbe, ale kurwa okazalo sie ze jest do drewna -.- pytalam sie tej babki w sklepie czy bd dobra o ona powiedziala ze tak.. Bedzie dobra do takich wzorow.. Gowno prawda.. Tata powiedzial ze jak chce potem sama zdzierac ta farbe do drewna ze sciany to prosze bardzo -.-
Ale za to  kupiłam pierścionek iiiiii bluzke ! :) Tak musze sie pochwalić ! ;p
 kolega z klasy dał określenie dziewiczy wąs dla mojego pierścionka ;d
 A zdjęcie bluzki chciałam dodać mając ją na sobie, ale nie wychodziły mi zdjecia .. -.- wiec ja powiesilam.
Tak myślałam nad tym co bd robic w weekend, ale niestety nie mam zadnych planow.. No chyba że rodzice coś w międzyczasie wymyśla, może jakies imieniny albo jakas impreza u kogoś z rodziny, no to sie pojedzie xd
W przyszłym tygodniu musze jechac na jakies zakupy, kupić w końcu ta torbe i jakies szorty. Wika bd przerabiac mi bluzke ;) Jak mi ja zrobi, to wam ja pokaze oczywiscie jak wyrazi na to zgode ;>
Zastanawiałam się nad dwoma wzorami :
Tumblr_lytqd3elhf1qghfooo1_500_large

Ja chyba bardziej jestem za tym drugim wzorem na koszulce, a wg was ktory ?
;>


OMG! Ta laska jest swietna! Jest tylko o rok ode mnie starsza a jaki ma zajebisty glos ;3
A teraz własnie kończe i  bd czekac az mama przyjdzie z zebrania i zobaczymy co dalej. Trzymajcie się ! :)

11 komentarzy:

  1. Poprosiłam mamę żeby poszła na zebraniu do naszej uroczej, słodkiej, ślicznej polonistki ale nie wiem czy do niej dojdzie :/ musimy skończyć ten projekt przed Londynem żeby mieć spokój i to sprawozdanie też ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku mi się obydwa podobają i nie wiem którą wybrać :d ale chyba ta druga :P

    OdpowiedzUsuń
  3. bluza *.*
    pierścionek piękny ;D
    wbijaj do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierścionek fajny! *__*
    kurczę, nie dałam rady przeczytać co napisałaś bo usunęłam przez przypadek komentarz -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam już dosyć szkoły ;p fajny pierścionek i bluzka :) Co do wzoru na koszulce, też bardziej podoba mi się drugi ;) Oj tak, ostatnio też właśnie 'odkryłam' Birdy i zgadzam się z Tobą, że ma zajebisty głos ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dziękuję,jestem wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wystawiają, żeby było wiadomo co można zmienić i z czego przestać się starać. U mnie tak jest. Dobrze jest wiedzieć, na czym się stoi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. JEST! w końcu udało mi się Ciebie zaobserwować :D
    będę wpadała częściej, pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń