piątek, 4 maja 2012

Życie jest ko­loro­we, tyl­ko ludzie są daltonistami..

Air-blue-clouds-dream-free-favim.com-415692_large

Właśnie rozpoczynamy weekend, po tej długiej przerwie w szkole czułam się jak byłby poniedziałek.. ;/  Już na pierwszej lekcji złapałam jedynke z matmy ;/ Nie wspominając o pewnej 'koleżance' z klasy która nie chciała nam dać spisać bo twierdziła że nie umiała i ma źle , za co potem dostała piątkę -.- I muszę podziękować Casieemu! Przed lekcją niemieckiego dał mi spisać i dzięki niemu dostałam piątkę na niemieckim ;oo Za to ta szmata nie chciała wpisać Wiktorii piątkę mimo tego że zrobiła to sama, a ona jej mówiła że mogła zgłaszać sie na lekcji i jedynie z litości postawi jej plusa -.-
Całą majówke uważam za udaną! Zdjęcia się udały i wyszły super. Jestem zadowolona z dwóch co jest dużym sukcesem bo ja nie wychodzę na zdjęciach ładnie. Mojej kuzynce oczywiście wyszło o wiele wiele więcej ładnych zdjęć, bo ona została obdarzona urodą ale nie chce sie do tego przyznać, małpa jedna! :) Pogoda dopisała, wczoraj mieliśmy grilla ale ja jakos nie miałam zbyt ochoty.. Gardło mnie bolało.. Z resztą do tej pory tak jest, jak przyszłam ze szkoły od razu położyłam się do łóżka, wzięłam tabletki i poleżałam ze dwie godzinki. W szkole męczył mnie katar kichałam co chwile. Grr! Mam dosyć! Nienawidzę byc chora! Na szczęście już jest lepiej co prawda katar jeszcze troche mam ale jest lepiej ;)
Właśnie wzięłam się za robienie szablonu. Rozmawiałam z tata i powiedział że sprejem to nie bd malować, bo ciężko go zamalować i bd z tym kłopot. Ostatecznie zgodził się na farbę. Musze uzgodnić z nim jeszcze szczegóły czy moge sie wziac za to jutro bo i tak nie mam żadnych planów. Musze jeszcze pomyśleć gdzie dokładnie to namaluje bo mam małe wątpliwości co do tego ;d Własnie moja mama dowiedziała się co oznacza ten znak i powiedziała że chyba mnie pogieło i nie bd robić takich znaków na jej ścianie! No chyba ją pojebało! Nie po to sie tyle meczyłam żeby ona mi w jednej chwili to wszystko przekreśliła! I tak to zrobie! Zjebała mi własnie humor -.-
Mam już szkic!! Męczyłam się z nim chyba godzine ;o Chciałam wam pokazac jak to wygląda ale jak robie zdjecie telefonem to jest za jasne bo mam ledowe swiatlo w pokoju , a aparat mi sie rozladowal -.- pokażę wam efekt końcowy! :) Teraz lece wycinac wzor a bd ciezko.. Jutro biore sie za malowanie. Trzymajcie się papa ! :*


4 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcie <3
    Całuje xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie chciałam ci uświadomić iż jadę do Ferio a ty ze mną! Dzień jest długi a w H&M są stroje kąpielowe za 19,90 góra i dół w tej samej cenie a więc muszę kupić sobie! :D i się obczai przy okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oo a co ten znak oznacza? :O to chyba twoja ściana w twoim pokoju xDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak zgadza się jest możliwość nagrywania video, tak ale to i tak zależy on nas jakie zdjęcia robimy chociaż sprzęt także się liczy:)

    OdpowiedzUsuń