poniedziałek, 4 czerwca 2012

Boring monday.. +STRAWBERRY

X_46ac9bdb_large



No i znowu poniedzialek.. Tak dobrze mi sie dzisiaj spalo, a tu 6:30 dzwoni budzik i pora wstawac! I do tego ta niezbyt motywujaca pogoda.. -.- Zimno, co jakis czas pada, slonca wgl nie ma. Nienawidze takiej pogody :( Dzisiaj w szkole? Hmm oprocz sprawdzianu z geografii na wychowawczej ktory nie poszedl mi dobrze, sesja z + na matmie tez nie lepiej. Jaaacie jeszcze jutro czeka mnie kartkowka z fizyki, napisanie sprawozdania, w srode z angielskiego i to na tyle iiiii
w szkole dopiero zobaczymy sie 18! :3 Jakie to piekne!! LONDON! <3 tak wiem po raz setny to powtarzam ale sie tym jaram! ;o
Hahaha jaka ja mam zjebana klase, boze -.- Gramy sobie z dziewczynami w hokeja a tu nagle przychodzi Kamil z orlika i przy wejsciu zaraz wszystkie 'aaa o niee, co ci sie stalo?'  z dziura na srodku czola, co sie potem okazuje.. nadzial sie na zeby Kuby jak grali w noge -.- haha a potem wygladal jak jednorozec bo mu taki wielki guz na srodku czola urósł , szczalam xd

Jutro miną 3 miesiace jak prowadze bloga, a ze jutro juz nie bd wam tu pisac, to takie male podsumowanie :)
Mam już 419 wyswietlen, 110 komentarzy, 10 obserwatorow i 25 postow!


A teraz cos co uwielbiam - truskawki! <3 

Następnego posta mysle ze napisze moze w piatek. W srode jade na zakupy z babcia i mama, w czwartek boze cialo i po procesji jade na dzialke do babci i pewnie nie obejdzie sie bez zdjec. ;) Na zakupach mam nadzieje ze uda mi sie upolowac te okulary i jezeli cos kupie, to na pewno wam pokaze ;)
A teraz lece do fizyki, bo potem bd lecial moj serial. Trzymajcie sie i zycze milego tygodnia! Papa ;)
Ta piosenka moze nie opisuje wgl mojej sytuacji, ale sie w niej zakochalam, ostatnio dobrze mi się przy niej zasypia i chyba dobrze to na mnie wplywa :]

8 komentarzy:

  1. Narobiłaś mi smaka tymi truskawkami ! Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Obczaj! jutro mamy już lajty a za tydzień TAAAM! nareszcie odpoczniemy od klasy -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju ! też chce ;(...ale ci dobrze ... ; )
    jezu ! piosenka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia truskawek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniamniamniamniam, właśnie też jem truskawki <333

    OdpowiedzUsuń