wtorek, 22 maja 2012

Niesatysfakcjonująca odpowiedz

431199_130702590386131_100003391726490_134681_601004908_n_large

Na dzisiejszej fizyce nie bylo pani M. no to mielismy z Andrzejem -.- pisalismy notatke i wgl ale jeszcze zeby cos z niej zrozumiec bo cos tam pierdolil o jakims pradzie elektrycznym, bo nic wiecej nie rozumialam. Mowil niewyraźnie i szybko, az w koncu sie wkurwilysmy i przestalysmy pisac. To ten nam karze pisac notatke albo nam wpisze punkty. I zaczęłyśmy sie z nim kłócić az w koncu skonczyl gadac i chwile potem byl dzwonek. Ale niestety była dzisiaj kartkowka z Wosu na ktora niby sie uczylam ale i tak bylam tylko pewna na 100% 2 zadań. Jedno mi Wika podpowiedziala tak w sumie to 1.5 ale to bardzo dobrze. Reszte cos tam wymyslilam jak zapamietalam z lekcji.

Najpierw marudziłam że wgl sie nie ociepla i jest zimno . A teraz kiedy nagle o 8 rano jest 20 stopni i nie wspominajac juz o tym jak jest w poludnie! Goraczka! W szkole ciezko wytrzymac a w szczegolnosci pozdrawiam nasza szanowna Basiunie od historii ktora ni chuja nie kazala nam otwierac okna na lekcji pomimo tego ze wszyscy zdychali bo nie bylo czym oddychac -.- Ide jeszcze dzisiaj z Wiki wkoncu na majowe bo nie mam zadnego podpisu -.- a miesiac sie konczy.. Mam ochote jechac nad jezioro i sie wykapac, a jakby nie bylo to mozliwe no to chociaz opalic!! Aleeee jak wszystko dobrze wypali to pojade z Wiki na weekend do Wilczyna i bardzo sie z tego powodu ciesze :)

Miałam bardzo miła niespodzianke ze strony rodziców. Pojechalismy w nd na ZAKUPY!! I w koncu kupilam ta torbe! Z ktorej jestem zadowolona :D kupilam tez czekoladowe szorty, krotkie spoednki na wf i 3/4 spodnie ktore maja byc na wyjazd i moja mama nalegala zebym jednak jakies kupila. Szukalam jakis dżinsowych szortów. Niestety bylo duzo takich ktore mi sie sopdobaly ale cena kazdego z nich wynosila 100zl no blagam?! Ja nawet za zwykle dlugie dżinsy bym tyle nie dala.  Staram sie kupowac spodnie do maximum 85 zl. Nie dam wiecej. A co dopiero mowic tu o szortach za stowe ?! -.-


Na ramieniu wyglada całkiem inaczej. Jest poręczna, wygodna w noszeniu i pomiesci sporo rzeczy i kupilam ja specjalnie na wyjazd  :)

I ogólnie to chciałam wam podziekowac za ilosc komentarzy pod ostatnim postem. Jest ich tylko 11 chociaz dla mnie to jest duzo :) A liczba wyświetleń rosnie z dnia na dzień! :>

Na koniec oczywiście piosenka. Bardzo się wkreca pomimo tego ze niezbuyt przepadam za Madonna ;)

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna torba :) ja też dzisiaj ledwo żyłam przez tą gorączkę -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wspominaj o Andrzeju -_- on nie umie uczyć ani myśleć, ta rozmowa czemu nie piszemy notatki i jego głupie wymówki OMG!!

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ta torba :] widać że jest ładna i poręczna i na pewno dużo pomieści ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta torba. Fajny blog. :>

    OdpowiedzUsuń