wtorek, 1 maja 2012

Doprowadź mnie do śmiechu!

578039_394301393935712_100000675649873_1256945_367690315_n_large

Dzisiaj wtorek, właśnie przyjechała moja kuzynka i mamy dużo planów zdjęcia, rolki, spacer . To wszystko oczywiście jak pogoda dopisze. Wika już w sobote pojechała do Wilczyna, a ja do dzisiaj tak to sie nudziłam ;/ Ale na szczęście już nie bd! Zapowiadali że po czwartku pogoda ma się popsuć ;/ Ale ja tam w to nie wierze ;D Pogoda bd nam dopisywać i nie ma innej opcji..

Ostatnio coś mnie naszło żeby jakoś urozmaicić mój pokój bo jest troche nudny, myślałam o tym bardzo dużo i nie wiem czy mój pomysł jest dobry i czy wgl uda sie go zrealizować.. Zastanawiałam sie nad fototapeta ale jak gadałam o tym z rodzicami to stwierdziłam że wole zaoszczędzić kase i kupić sobie w końcu tą torbe, a po drugie to na tej ścianie na której najlepiej by ona wyglądała jest telewizor powieszony i półka z mini wieżą.. A została mi tylko jedna duża ściana i dziwnie by wygladało jakby na całym była i wgl ciemno by było i oszczędzę sobie z tą fototapetą.. A mianowicie na mojej fioletowej ścianie chciałam czarnym sprejem narysować ten znak :

Deathly Hallows by ~iPat7
Co o tym sądzicie ? Dobry pomysł? Bo już sama nie wiem ;/ Musze jeszcze pogadać z rodzicami czy zgodzili by sie na takie coś wgl ;o

Niedługo chcę wam dodać recenzję nt. mojego korektora, jak na razie sprawuje się dobrze i jestem z niego zadowolona zobaczymy jak długo to potrwa. ;)

Właśnie wróciłyśmy z przejażdżki na rolkach, jesteśmy padnięte zjadłyśmy sałatkę od babci, posiedzimy jeszcze troche i idziemy sie gdzieś przejść. Jutro mam w planie zdjęcia, pójście do lasku niedaleko mnie i tam może troche dalej. Niestety jest tam kawałek ale jakoś damy radę ;D Kurde jak dobrze że ona przyjechała cokolwiek zrobimy już jest beka, wgl  sie nie nudze!!

Ostatnio wzięłam się za siebie i codziennie wieczorem robie serie brzuszków, na razie niezle mi idzie i jednak jestem w stanie zrobic ich dużo :p



A wam jak mija ten długi weekend ? :))

6 komentarzy:

  1. ja mam parę planów na weekend XDD
    a co rysunku jest fajny ale ja bym się chyba zdecydowała na coś innego bo ten jest dla mnie za prosty :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet spoko pomysł z tym rysunkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ZNAK INSYGNI NA ŚCIANIE !!!!!!!!
    GENIALNE ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, jesteś z Konina :)
    To tak jak ja ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny jest ten znak ! Namaluj go ;) Zapraszam do mnie , miło mi będzie jeśli mnie odwiedzisz ;)

    OdpowiedzUsuń