sobota, 26 maja 2012

Anioł stróż.

                                                       laska to ma włosy! *.* zapuszczam i musze miec takie! :3

Witajcie!

Co słychać? Bo u mnie jakoś leci, nareszcie upragniony weekend. Można było się wyspać i do tego jeszcze ladna pogoda na dworze ale ja i tak bd siedziec dzisiaj w domciu. Musze zrobić plakat na angielski stroy internetowej mojej szkoły, nie mam na razie pomyslu ale jeszcze coś wymyśle. Wczorajszy dzień? Nic ciekawego. Oprócz tego że moje nogi są w taaaakim złym stanie! Ciezko mi schodzic i wchodzic po schodach, ale problemu z normalnym chodzeniemna szczescie  nie mam. To wszystko przez skok w dal na wf w ktorym brakło mi 3cm do 6 -.- Wczoraj nawet nie byłam na komputerze,  niee sory moze na pol godzinki po szkole a potem już nie. Polozylam sie tez wczesniej spac bo byłam zmeczona i juz nie moglam ustac z bolu..

Własnie siedze na tarasie z laptopem i pisze tego posta wymyślajac cos na bierząco. Mam zamiar poleżec i sie poopalac bo slonko ladnie grzeje. Wezme sluchawki w uszy i sie poloze moze z godzinke. I niestety nie wiem czy dam rade napisać jeszcze w przyszłym tygodni bo czeka mnie projekt, duzo kartkowek i sprawdzianow i musze sie wziac zeby popoprawiac oceny. Możliwe ze napisze dopiero w sobote za tydzień albo w piątek.. :(


Dzisiaj Dzień Mamy. Miałam mały problem z wyborem prezentu dla niej. Ale wczoraj się spielam i kupilam jej ksiazke. Ona wrecz kooocha czytać i tylko sie modlilam zebym nie kupila jej ksiazki ktora juz czytala, bo chyba bym sie zalamala. Ale nie udało mi się! Byłam w hiper i kupilam 'Anioł stróż' Nicholasa Sparks'a.


Kiedy miłość przeradza się w obsesję? Kiedy to piękne uczucie przeradza się w dramat? A przede wszystkim: z jakiego powodu tak się dzieje? Miłość powinna być uczuciem pomiędzy dwojgiem ludzi, uczuciem nadającym naszemu życiu sens, a nie będącym utrapieniem. Kiedy miłość przeradza się w obsesję, zdarza się to głównie w momencie rozpadu związku, gdy jedna ze stron nie może pogodzić się z utratą partnera i za wszelką cenę chce go odzyskać. Temat ciężki, ale ciekawy. Idealnie nadający się do wykorzystania na łamach powieści. A kto podjął się tego trudnego zadania i w mistrzowski sposób ujął relacje pomiędzy dwójką ludzi?

Własnie mamuśka wziela sie za czytanie, po przeczytaniu zapytam ją co o niej sądzi :D

Wczoraj przyszło zamowienie z avonu i mama powiedziala ze przyszedl moj puder. A ja nawet o nim zapomnialam. Zamawialam juz wczesniej puder transparentny :D Jeszcze go nie uzywalam, bo ostatnio maluje tylko rzęsy i kreski eyelinerem, nie nakladam podkladu ani pudru tylko ten moj krem oliwkowy ze wzgledu na kuracje ktora nadal trwa i jej efekty powoli sie ujawniaja i z tego powodu jestem mega zadowolona! :))



Kurde, kurde, kurde jestem w trakcie sluchania nowej płyty Kodex IV na yt. Musze ją kupić! Nie wiem  nawet ile ona kosztuje i czy ja wgl znajde w MM albo MA ale musze!! Dowiedzialam się o niej przypadkiem na vivie bo akurat leciala jej reklama i jak zobaczylam kto tam jest gościnnie i że chlopak mojej kuzynki ma zamiar ja kupic to pomyslalam o tym samym!! Zaczynam się za nią rozglądać, trzymajcie kciuki zeby udalo mi sie ja znalesc! :) Małpa, Miuosh, Chada, Pih, O.S.T.R, Fokus i duuzo innych! ^^


Trzymajcie się i miłego weekendu! :]

6 komentarzy:

  1. Używam podobnego pudru, też z avonu. I podziwiam za te 6 w skoku, normalnie szok. ;) Procz tego zazdroszczę tarasu! Świetny blog, dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż ;) Chciałabym cię również zaprosić do przeczytania mojego nowego posta na blogu, znalazłam niezły sposób, na darmowe próbki kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, podziwiam za ten skok w dal :) Ja na swój temat w tej kwestii się wypowiadać nie bedę..;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafione prezenty - to jest to! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w szukaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. No długie włosy ma ta laska, no i jeszcze (nie wiem czy widzisz) zacne okulary pewnie retro :) takie jak moje :D

    OdpowiedzUsuń