poniedziałek, 27 sierpnia 2012

' Uśmiechnij się piękna!

393239_320972554603446_1294336460_n_large

Hejka! :)
Jak mija wam ostatni tydzień wakacji? Pogoda nieco nam się zepsuła, bo jest troche chłodno i wieje, ale przynajmniej u mnie nie pada, a u was? :)

Zdjecia na konkurs wyslane dzieki pomocy znajomych , ksiazki do szkoly prawie wszystkie sa jedynie brakuje cwiczenia od angola i bd git. Teraz tylko korzystac jak najbardziej z tych ostatnich dni :D Nie wiem jak przywroce sie do rownowagi chodzi tu oczywiscie o wstawanie o.o Do tej pory kladlam sie spac okolo polnocy albo 1. Teraz staram suie klasc coraz wczesniej i wstawac tez wczesniej, ale na razie udaje mi sie tylko klasc troche wczesniej, caly czas wstaje okolo 10.20, no coz jakos trzeba bd sie przyzwyczajac. :)

Ostatnio sobie uswiadomilam ze takie szukanie sobie kogos na sile jest bez sensu. Jesli bd mialo sie cos wydarzyc, to sie wydarzy. I slowa pewnej osoby daly mi duzo do zrozumienia. Poniewaz ja nie uwazam sie za ladna dziewczyne komplement ze strony dwoch chlopakow, dodaly mi troche pewnosci siebie pojawil sie usmiech na mojej buzce i zaczynam sie do siebie przekonywac. Niestety jeszcze jest maly problem jestem za bardzo niesmiala.. Tego nienawidzę w sobie po prostu nienawidzę! To najgorsza rzecz pomijajac wyglad. Czasami będąc z jakimkolwiek chlopakiem nie wiem co mam powiedziec, to calkiem innego jak jestem z przyjaciolka, wtedy buzia mi sie nie zamyka. Mam w sobie jakas glupia blokade ktora za kazdym razem jak chce porozmawiac z jakims znajomym chlopakiem nagle sie wlacza i koniec >.< Chce to w koncu w sobie zniszczyc, rozebrac zrobic cokolwiek tylko zeby jej nie bylo! Grr.. :/ Będę miala okazje zeby stawicz temu czolo bo jestem umowiona z dawnym kumplem z ktorym nie widzialam sie sporo czasu i mam nadzieje ze nie spieprze tego ;x Bycie nastolatkiem z roznorakimi problemami jest ciezkie, a co dopiero bedzie jak przyjdzie czas na studia i te sprawy ;o wole o tym na razie nie mysleć. Przyjdzie na to pora..


Kumpela zaproponowala mi zebym sprobowala wspolpracowac z nafta kosmetyczna, Pomyslalam czemu nie? Wiec kupilam ja i zaczelam stosowac raz w tygodniu. Uzywalam jej juz 2 razy. Teraz ,przez ten tydzien kiedy wrocilam do domu, staram sie myc glowe jak na razie co 2 dni, bo jeszcze przed zakupem musialam je myc codziennie. Ale mialam juz szczerze tego dosyc, bo kiedy chcialam w jeden dzien odpuscic im juz mycie, mi caly czas wydawalo sie ze sa tluste i musze je umyc, wpadlam w jakas paranoje, a mama i tak mi wmawiala ze one wcale nie sa tluste, chociaz ja czulam sie fatalnie patrzac na nie ;x Teraz stosujac ja i myjac co 2 dni i tak podopinam grzywke bo to ona jest najgorsza jak jest tlusta -.- Mam zamiar uporac sie z nimi i zrobic tak zebym musiala je myc jedynie 2 razy w tygodniu tak jak W. To jest nie do pomyslenia ze w przedszkolu wystarczylo umyc glowe raz w tygodniu i cieszyc sie wolnoscia, a teraz? Ja podziekuje za takie cos..To zdjecie wzielam pierwsze lepsze z google bo juz nie chcialo mi sie robic , chodzilo mi tylko o to zeby byla taka sama jak moja.

Ostatnio nudzilam sie strasznie wiec latalam po kanalach w ta i z powrotem az w koncu zobaczylam jakis film na jakims kanale, juz nie pamietam jakim cos w stylu HBO. Natrafiłam na film ktory obejrzałam w całości. " Elvis i anabelle " Zakochalam sie w tym filmie, nie obeszlo sie tez bez uronienia kiku lez, ale szczerze powiem ze czasem lubie obejrzeć takie filmy i trochę sobie poplakac ;) Osobiscie polecam ten film! 
Czarna komedia opowiadająca o Miss Texasu Anabelle (Blake Lively), która niespodziewanie na scenie traci przytomność. Zostaje uznana za zmarłą. Gdy budzi się w kostnicy, chce zmienić swoje dotychczasowe życie. Zakochuje się w chłopaku (Max Minghella), pracującym w domu pogrzebowym i razem postanawiają wyjechać. 

 Dobrze wiecie ze ostatnio słabo u mnie z blogowaniem, a wiec moze wy macie jakies pomysly na to jak moga wygladac moje notki i co was bardziej interesuje a co nie? :) Bo potrzebuje jakiejkolwiek mobilizacji do dalszego działania! Trzymajcie sie cieplo i dobrze wykorzystajcie te ostatnie dni wakacji!!:D

3 komentarze:

  1. Ja całe 2 miesiące chodziłam spac po 12 i nie wiem jak to teraz będzie, bo ciężko się tak przestawic. ;OO

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie wstane do szkoły -,- ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja cały czas chodziłam późno spać, więc też nie wiem jak się przestawię, żeby iść spać około 22. ze wstawaniem jest lepiej bo jestem rannym ptaszkiem, ale to i tak nie wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń