sobota, 11 sierpnia 2012

Deszcz meteorytów

Kolejny weekend wakacji minie szybko jak poprzednie, szczegolnie że towarzyszy nam taka pogada za oknem -.- Na poprawe szybko sie nie zanosi.. Podobno ladniej ma sie zrobic dopiero w srode :< Ale plany sa i nie ma mowy zeby pogoda w tym przeszkodzila! :)
Pamietacie jak wspominalam wam o tamtym konkursie fotograficznym? Wlasnie jestem w sprawie tego. No coz , moze moje zdjecia nie sa tak genialne i swietne, ale dlaczego by nie sprobowac? Mam do wyboru 4 najlepsze zdjecia ze wszystkich i nie moge sie zdecydowac, pomozecie?? ;) Ktore wedlug was powinnam wyslac?




Zglosilam tez swoje zdjecia do konkursu z National Geographic, tam sa nikle szanse na jakakolwiek nagrode, za wysoki poziom, ale pomyslalam ze moge probowac. :)
Nastepny tydzien zapowiada sie bardzo dobrze, bo wybieram sie do kuzynki. W noc z niedzieli na poniedzialek jest deszcz meteorytow, ktory planuje obejrzec z kuzynka siedzac na balkonie u babci :D w poniedzialek mamy zamiar jechac na zakupy do Galerii nad Jeziorem bo musze kupic sobie jakies bluzki na krotki rekaw i bandamke czerwona ;D Aaa i kupilam wreszcie czarna bokserke :)) a we wtorek zamierzamy jechac do niej autobusem i potem bd caly czas u niej, pewnie uda mi sie napisac u niej, ale nie obiecuje. Poniewaz mam zamiar w koncu zrobic sobie jakies zdjecia normalne, pomoze mi w tym W. Jezeli wyjdzie z tego cos fajnego to wam w koncu się pokaze ! ;D A teraz lece poodkurzac, bo jutro bd miala rodzinna kolacje i musze pomoc mamie, milego weekendu! :*

7 komentarzy:

  1. chciałam oglądać ten deszcz meteorytów, ale problem tkwi w tym, że u mnie pada i mogą by chmury :c przedostatnie zdjęcie rządzi *__* powodzenia! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 albo 3 :D Nie mogę się zdecydować ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale chyba bardziej 3 :PP

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 łyżki olejku i 2 łyżki oliwy z oliwek podgrzewamy na parze. Następnie wmasowujemy w skórę głowy (można i na całe włosy). Po nałożeniu nakładamy czepek fryzjerki, a na to 'ciepły' ręcznik, tj. ręcznik namoczony w ciepłej wodzie, kiedy ręcznik wystygnie moczymy go ponownie (oczywiście odciskamy wodę.) trzymamy tak przez pół godziny, a po upływie czasy myjemy włosy dwukrotnie. W razie jakichkolwiek pytań pisz. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie zdjęcia świetne, ale chyba ostatnie najlepsze :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się to 3 najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń