środa, 5 września 2012

Koniec.

Witam wszystkich juz ostatni raz tutaj..
Przymyslalam to wszystko i doszlam do wniosku ze dam sobie spokoj z blogowaniem. Stracilam do tego wszystkie checi jakiekolwiek byly wczesniej. Do tego rok szkolny zaczal sie juz i z dnia na dzien bd coraz wiecej nauki, a dlatego tez ze mam zamiar zakonczyc ten rok jak najlepiej, nie mialabym czasu na pisanie jakichkolwiek notek.. Z reszta juz i tak jest bardzo malo osob ktore to czytaja.. Ja osobiscie raz na jaki czas bd zagladac na wasze blogi i obserowowac nadal co sie u was dzieje, ale nie bd mowa o tym co dzieje sie u mnie. Chcialabym wam jeszcze podziekowac za wszystko, za komentarze, za zagladanie na mojego bloga i ogolnie za wszystko! Zycze wam wszystkim powodzenia! Trzymajcie sie i pa.. ;c


4 komentarze:

  1. eeejjj wracaj ! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. nie powinnas sie poddawac z blogowaniem!

    OdpowiedzUsuń
  3. niee;c niee lubie takich notek ;c są okropnee ;c jejj większoośc blogerek po jakimś czasie odchodzii.. ;c trzymajj siee ; * jaaa też dziękii że mogłam czyta to wszystko u cb : ) aaaa co do moich gór to do Bukowiny przyjechałam właśnie ;D

    OdpowiedzUsuń