środa, 15 sierpnia 2012

Podwójna ciągła - nie wolno wyprzedać!

No siema wszystkim! Wlasnie siedze u kuzynki i tak sie zastanawiam czy ta pogoda ma zamiar sie poprawic -.- bo jak na razie sie nie zapowiada.. A my nie mamy zamiaru siedziec w domu i zamulac, przez jakis jebany deszcz.. Tym bardziej ze mamy co robic i mamy z kim! No cholera gdzie ta sprawiedliwosc?!
Ostatnio jak bylam z W. w drogerii Jasmin natknelam sie na cos co po samej nazwie mnie do siebie przyciagnelo, a mianowicie masło kakaowe - maska do wlosow. Coś niesamowitego, uwielbiam ten zapach, a do tego wlosy sa miekkie, ladnie pachna ;D i mam mniej zniszczone, przynajmniej tak mi sie wydaje, zobaczymy jak to bd po dluzszym uzywaniu . :)

Siedze u kuzynki prawdopodobnie do końca tygodnia, zapowiada sie ciekawie ;D Mamy zaplanowane juz zdjecia, ogladanie filmow, popcorn i kawa z bita smietana *.* razem z ekipa mojej kuzynki, ktora jest zajebista i dobrze czuje sie w ich towarzystwie :D Ogolonie to mialam napisac i od razu pokazac wam zdjecia, ale czekam az pogoda bd znosna, to dopiero wtedy. 
Byłyśmy dzisiaj na zdjeciach i dziewczyny sa chyba zadowolone ;) co mnie bardzo cieszy, dzisiaj ja im robilam, a jutro wybieram sie z Weroniką i to ona bd mi robic zdjecia, bo kurde no musze miec jakies swoje znosne z wakacji ! A teraz lecimy, bo chyba wezmiemy i obejrzymy jakis film, bo wczoraj nie wyszlo bo jakas zjebana stronka nie chciala dzialac -.- Pochwale sie wam jak wyjda jakies ladne :)) zostawiam was z piosenka, ktora zryla mi banie!!  >.<
NADAL NIE ZDECYDOWAŁAM SIĘ KTÓRE ZDJĘCIE WYSŁAĆ NA KONKURS POMOCY!! NIE ZOSTAŁO MI DUŻO CZASU!!


4 komentarze:

  1. looks like a good product and nice video xo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda jest do dupy ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. a u mnie w mieście nie ma drogerii Jaśmin :(

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam to masło! jeść bym je mogła :D

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń