czwartek, 23 sierpnia 2012

Zakupy :3

Heej! :)

Ostatnio zauwazylam ze ilosc komentarzy i wyswietlne, bardzo spadla, co mnie lekko smuci, bo chociaz sa osoby ktore wgl chca to czytac? :c Ale przekroczyliśmy liczbe 800! co bardzo mnie cieszy :)) Przejdzmy do rzeczy, bylam wczoraj z rodzicami na zakupach i jak to stwierdzili ze przekroczylam limit na kolejne 6 miesiecy O.o nie no nie myslalam ze az tak, bo w sumie tylko ja kupilam sobie tyle rzeczy  ;o Torbe tez kupilam! :D




 Ogólnie rzecz biorac jestem bardzo zadowolona z zakupow, ale musze jeszcze kupic jedna bluzke na krotki rekaw i jakies leginsy najlepiej w panterke takie ciemne nie brazowe i bd wszystko git ;D 
A teraz lece zmywac makijaz ide po cos do jedzenia i siadam przed telewizor, milego wieczoru! :* ( Nudy >.< )

4 komentarze:

  1. bardzo fajna torba z Nike :) kupiona z myślą o szkole? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aż mam ochote na zakupy :D

    nowy post
    http://welcometoreality-itfuckingsucks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna torba:D

    Jaki ładny szaliczek na ostatnim zdjęciu *_*

    OdpowiedzUsuń