czwartek, 9 sierpnia 2012

37.

Wakacje mijaja szybko, ale ja nie odczuwam je tak jak powinnam.. Siedze teraz wpieprzajac czekolade zamiast wziąć jakies jablko czy cos innego -.- No dobra raz na jakis czas moge sobie pozwolic. Bo teraz wgl nie jadam czekolad ? ;/A to z racji tego ze po niej czesto wyskakuja mi nieprzyjaciele na buźce i musze się ograniczac, bo moja mama twierdzi ze nie potrzebnie kupowala mi te leki przepisane przez dermatolog, kjtore wcale tanie nie sa. W sumie to ma racje, nie bd jesc tego pysznego swinstwa ktore moze uprzykrzac mi zycie. KONIEC! Musze wyleczyc moja buzke do konca i wtedy bd mega zadowolona, jeszcze nie jest tak jak bym chciala ale zmierza w dobrym kierunku. To juz drugi raz jak kupilam je i mam nadzieje ze wszystko pojdzie po mojej mysli, trzeba po prostu czekac i byc cierpliwym, co dla mnie nie lada wyzwanie! :)
W czwartek nocuje u mnie Wiki z racji jej genialnego pomyslu, ktory musi udac sie zrealizowac. Na razie nie bd wam zdradzac o co chodzi, jeszcze sie nad tym zastanowie czy wgl sie o tym dowiecie ! HAHAH ;x  Nie no zobaczymy co z tego wyjdzie ;p 
Bedac z Wiki na zakupach w rossmanie juz dawno szukalam jakiejs odzywki do paznokci bo moja juz sie skonczyla, ale tez musialam w koncu zmienic ja na inna bo nie skutkowała. Kupilam diamentowa odzywke 3w1 z eveline za 10.99zl 
Wahalam sie miedzy innymi takze z eveline, ale Wika powiedziala mi zebym zdecydowala sie na diamentowa, bo kilka osob jej polecalo i podobno sie sprawuje, mam nadzieje ze na mnie tez zadziala ;)
Czegos mi brakuje w mojej garderobie, musze ja jakos uzupelnic. Wybrac sie moze z mamuska na zakupy i znaleźć cos fajnego. Aa i musze kupic jakas zwykla czarna bokserke . Juz dawno podobaly mi sie bluzy z adidasa tego typu i chcialam kupic sobie taka ale jakos niezbyt mialam kasy, a rodzice powiedzieli ze mi jej nie kupia.. Wiec teraz zdecydowalam sie, ze wydam wlasne pieniadze na nia a oni nie maja na to wplywu. Orientujecie sie moze w jakiej cenie one są? Bo ja chce zaczac sie za nimi rozgladac i chce kupic, tylko nie wiem ile kosztuje i jaki kolor ;p 


Zostalam otagowana przez naturalna, ale tak jak mowilam, zrobie to kiedy indziej, jak oczywiscie nie zapomnę ;p Zostawiam was z Laną *.*

11 komentarzy:

  1. Diamentowa oraz 8w1 są dokładnie takie same bo mają ten sam skład :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog. ;)

    Obserwujemy.? ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahaha mój plan nie jest genialny tylko złowrogi!!! :D te bluzy... chyba jakoś niecałe 200zł kosztują ale nie wiem do końca. Będę u cb około 20 albo wcześniej bo była już u mnie Michalina po książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie używam żadnych odżywek do paznokci. szczerze to tylko maluję je bezbarwnym lakierem bądź jakimś pudrowym różem i to tyle :) ale lubię je, bo są dłuuugie *__* podoba mi się ta bluza. ja ostatnio jednak poluję na koszulę flanelową w kratkę czerwono-czarną *o*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też chce taką bluzę *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Też by mi się coś przydało do paznokci, bo są w tragicznym stanie! :C

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie zastanawiam się nad którakolwiek z odżywek Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi dear :) you have such a great blog hun! what do you think of following each other?
    Let me know
    Keep in touch

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    xx

    OdpowiedzUsuń