czwartek, 19 kwietnia 2012

To już 13 post! :)


Hejka ;)

Jak wam mija tydzień, który na szczęście się kończy? ;) Bo u mnie jakoś leci, w szkole raz lepiej raz gorzej, dni mijają strasznie wolno, na dworze niby sie ociepliło ale ciśnienie jest niskie i ja wtedy się kiepsko czuje.. I do tego te dni -.- Głowa i brzuch mnie bolą tak że to jest przegięcie!! Wystarczy mała rzecz żeby mnie wkurzyć.. Jak ja to lubiee ;c
W weekend planuje już iść z kuzynka na zdjęcia, ale nadal spieramy sie o to że to ona bd na zdjęciach a nie ja! Ale ona zagroziła że ze mną nie pojdzie jak nie bd mogła mi zrobić zdjęć ;c no to musiałam się zgodzic ;d Teraz tylko musi być ładna pogoda.
Jak dobrze sobie przypominam Wiki planowała coś że wpadnę do niej wtedy jak bd pisać testy i mamy sobie urządzić jakieś seanse. Ale musze jeszcze z nia pogadac, o ile ona nigdzie nie wyjedzie, bo ja zapewne bd siedziec w domu :(

W końcu przyszedł eyeliner teraz tylko muszę nauczyć się malować kreski i bd git ;D WIKI DZIĘKUJEE!! <3
Taka mała reklama Oriflame ;D

Byłam wczoraj u dermatologa, bo ostatnio czesto mam małe problemy z wypryskami na twarzy i lekko na ramionach -.-
Jednak dobrze że do niej poszłam, bo te całe sklepowe kosmetyki nie u każdego zadziałają.. Przepisała mi płyn, którym mam codziennie wieczorem przemywac twarz, a rano musze wstać poł godziny wcześniej żeby nałożyć krem a potem dopiero makijaż -.- I do tego musze skończyć z podkładem, bo on coś tam bokuje, zamiast niego mam używać korektora i sypkiego pudru dobrze dopasowanego do koloru mojej cery. Na szczęście tuszu mogę używać! Jego bym nigdy nie wyrzuciła!!  Mam nadzieje ze po tej całej 'kuracji' wszystko się poprawi :c Bo ja przynajmniej bez pudru wygladam okropnie :( No niestety nie kazdy rodzi się obdarzony uroda x.x


Kolejny nudny post :( Macie jakieś plany na weekend ? ;P

10 komentarzy:

  1. ach skąd ja znam te wypryskowe problemy -,-..

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie pogoda dopisuje ;)
    a w weekend wybieram się do mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha ..fajnie że ci sie podobają :D
    też nie lubie 'tych dni' -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham tą piosenkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że pogoda Wam dopisze na zdjęciach ;) Ja też bym się musiała nauczyć malować kreski...ale czuję, że mi się nie chce narazie :P Ja weekend mam cały zawalony...jutro będę miała czas dla siebie tylko między 14.00-16.30, a w niedziele do 16.30 (o ile w tym czasie nie będę się uczyć...). Ps. Otagowałam Cię ! Zapraszam do zabawy ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna piosenka, obserwuje i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, to nie rozpychacz, tylko kolczyk. Napisałam o tym w poście ;>

    OdpowiedzUsuń