niedziela, 15 kwietnia 2012

People help the People..


Hejka ;)

Niestety to co dobre szybko się kończy i pora wrócić do szkoły :(
Tak jak mówiłam byłam wczoraj z kuzynką w Ferio i w kinie ! :) w ferio kupiłyśmy sobie bokserki bo nic ciekawszego nie było ;/ ale też kasy troche brak ;d a w kinie.. Nie no film osobiście mi się podobał i dzień uważam za jak najbardziej udany! Aaaale teraz tylko ten tydzień a następny to tylko w piątek do szkoły !! <3 Od wtorku do czwartku testy gimnazjalistów, które mnie czekaja w przyszłym roku -.- a w pn podobno nie idziemy, ale dlaczego to nie wiem.. Słyszałam to od dwóch nauczycielek ale nie wiem czy to prawda.. W środę na akademie filmową!!! Tylko jest mały problem po naszej ostatniej akcji  bd musieli iść na 3 lub 4 pierwsze lekcje -.- Ale małe pocieszenie, bo w środe idziemy na 8.55 czyli wypadnie że na 2 lub 3 pierwsze ;d We wtorek zebranie.. Błąkam się z myślą czy powiedzieć mamie czy nie.. Niby to jest tylko jedna nieusprawiedliwiona godzina, własnie przez tą akcje.. Ale oceny w tym semestrze mam o wiele wiele lepsze więc może się wyrówna..

Jak skończę 18 lat to po pierwsze zrobie prawko, a potem tatuaż ^.^
Pokażę wam kilka propozycji, która najbardziej wam się podoba??

Mi podoba się ten pierwszy i drugi :) Jeszcze nie jestem dokładnie zdecydowana jaki, ale zrobię na pewno ! ;) wiem za to że Wika gustuje w tatuażach na nadgarstku <3

Wczoraj leciał X-factor a w nim brała udział dziewczyna z mojego miasta - Konin. A mianowicie mowa tu o Klaudii Szafrańskiej ;) Trochę mi szkoda że nie dostała się dalej ale konkurencja była mocniejsza od niej :(
Zostawiam was z piosenką Birdy.. ;)
Paaa ! ;*

4 komentarze:

  1. Taak! akademia :D dowiedziałam się dzisiaj od Daniela tak przy okazji bo pytał się kiedy "syzyfowe prace" -.- naprawdę myśli że ja o tym wiem
    Tatuaże na nadgarstku, palcu, wewnętrznej stronie wargi *_* na 18. uro idziemy razem zrobić sobie pierwszy tattoo :) ale i tak najlepszą dziarę ma Baśka na nodze!! :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie mam wolnego, bo właśnie piszę egzaminy w tym roku ;o Co do tatuażu to chyba najbardziej podoba mi się ten pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też piszę egzaminy, tak jak just_me ;/// Niestety...
    Te ptaszki na karku <333
    Zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło :>

    OdpowiedzUsuń