wtorek, 24 kwietnia 2012

Take a smile!

405023_282427408512581_100002359710204_649856_1403550598_n_large
Heeejka !

Ale mam dzisiaj dobry humor ze to szook ! Dawno takiego nie miałam ;) Dzisiaj wybieram się z Wika do centrum i wgl, ale najpierw czeka mnie ortodonta -.-  do którego jakoś nie mam ochoty iść.. Jak to ja zawsze moze 2 godzinki przed wizyta zakładam sobie aparat na zeby, zeby bylo widac ze go nosze ;d i zeby nie bylo niejasności to ja go nosze tak moze ze 2 razy na tydzien, zakladam go na noc. Moja ortodontka mowi zebym nosila go co noc, ale ze moje zeby sa w dobrym stanie bd nosic go tak jak teraz ;)
Cóż za wspaniałe uczucie wstać o godzinie 11, nie zwracac uwagi na czas ! Achh jak dobrze ze bd tak jeszcze do czwartku ^^ Pozdrawiam wszystkich trzecioklasistów ;]
Informowałam was już o mojej kuracji, która daje po sobie znac! Jest coraz lepiej, na twarzy mam aktualnie tylko kilka zaczerwienionych miejsc, skora nie jest juz taka sucha, bo okazalo sie ze ostatnim razem nałożylam za duzo tego plynu do przemywania, a ze jest on silny no to wysuszyl bardzo moja skore. Ale teraz kupiłam krem oliwkowy do cery suchej i normalnej zeby natluscic ja i przywrocic do normalnosci :)




Moim nowym nabytkiem jest tez korektor w sztyfcie firmy KOBO, którego jeszcze nie używałam, ale prawdopodobnie już dzisiaj go wypróbuje..

Ostatnio w tv mowili ze w weekend majowy ma byc nawet do 30 stopni o.O
to oznacza że już  niedługo pojde na zdjęcia i coś wam dostarcze. Nie mam takze zamiaru siedziec w domu jak bd taka ladna pogoda! Mimo tego ze Wiki jedzie to swojego Miami to nie chce sie nudzic! Musze zagadac do kuzynki czy ma jakies plany, bo ja nie widze opcji zebym zamulala!
Coraz lepiej zaczynaja mi wychodzic kreski, ale nie opanowalam jeszcze tego do konca ;) Moje pierwsze kreski wygladaly strasznie, byly prawie na pol powieki ;o !
540367_138698919595092_100003649532380_159904_650686278_n_large

Ostatnio przerzuciłam się na piosenki (oczywiście rap) już stare ale jednak sa lepsze od tych niekotrych nowych. A teraz zostawie was z Młodym M <3


' Myślą, że są lepsi nie są, Nie czuj się gorszy
Kto im dał prawo żeby móc nas osądzić ?
Dosyć ! Spójrz mi w oczy, wiesz przecież
Nikt mi tego nie dał, nikt mi tego nie zabierze .

5 komentarzy:

  1. zakładaj sobie na noc aparat bo wtedy to nie wnerwia tak jak w dzień bo śpisz i ci się szybciej zęby wyprostują i będziesz miała spokój z tym :D (ja mam niestety stały aparat :'()

    OdpowiedzUsuń
  2. 30 st ;O Nie mogę się doczekac weekendu! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. 30?! yeees!<3
    krem mam i jestem zadowolona ale naprawde trzeba z nim uwarzac i brac niewiele;]
    mi kreski wgl nie wychodza wiec szacunek!:D;*
    obserwuje;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jak chodziłam do oretodonty nie nosiłam aparatu tyle ile trzeba było ;p Ja jeszcze nie robiłam sobie nigdy kresek, ale chciałabym umieć sobie zrobić tak jak na zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są w River Island za 20 zł :))

    OdpowiedzUsuń