niedziela, 1 kwietnia 2012

Kwiecień !


Witajcie w ten pierwszy dzień kwietnia, u mnie pogoda nie jest do końca motywująca. Owszem słońce świeci, ale jest potwornie zimno -,-  Chciałam wyciągnąć Wiki na zdjęcia, ale no jeszcze jakby było cieplej :( Nie wiem jak wczoraj u was z pogoda, ale u mnie to wszystkie pory roku sie pojawiły.. Śnieg, grad, deszcz, słońce..

Wczoraj była u mnie kuzynka i Wiki. Czego było najwięcej ? Wycia i nic więcej, tylko lipa że nie zostały dłużej.

Zbliżają się urodziny Wiki *.* Jutro idziemy do Kaufand'u kupić babeczki, we wtorek robimy, a w środę zanosimy je naszej klasie :) Prezent dla niej już dawno przyszedł, a mianowicie tunele i rozpychacz. Widziała je już wczoraj, ale powiedziała żebym dała jej w środę, bd tak bardziej oficjalnie ;d

Od poniedziałku zaczynają się rekolekcje w mojej szkole, ale nie bd jak zawsze.. Bd mieli 3 lekcje i potem do kościoła.. -,- w pierwszy dzien bd musieli zniesc 2 godziny z panią K. i w tym wyrecytować wiersz .. Jak narazie nic jeszcze nie umiem, ale ssspokojnie, mam nadzieję że zdążę się nauczyć ;/

Coś ostatnio nie dostarczyłam wam zdjęc, ale to przez brak czasu ;/ teraz bd troche wolnego czasu, to spróbuję to nadrobić. A jak pogoda dopisze, to na pewno!

Rozglądam się za torbą, na wycieczkę do Londynu jak narazie to tylko taka znalazłam http://pl.skate-europe.com/details/89995-torba-na-ramie-roxy-love-me.html
Co wy na to ?



Piosenka na dziś ;)

Zbliżają
się święta jeszcze nie wiem gdzie je spędzę, ale zapewne u babci i z całą rodzinką. Chociaż za tymi świętami niezbyt przepadam, ale jakoś przez nie przebrnę.

Na dzisiaj to tyle, idę zjeść obiad, usiądę w końcu do tego wiersza i spróbuje sie go nauczyć ;/

Dzisiaj prawo agaty! Wiki , pewnie pamiętasz ale i tak ci przypomnę :) Papapa! ;*




3 komentarze:

  1. Oczywiście że pamiętam ! i obejrzę!
    "tylko lipa że nie zostały dłużej." ja zostałam wystarczająco długo :) jak przyszłam to moja mama już spała :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz pogoda ciągle się zmienia...parę dni temu okropna, a dzisiaj cieplutko i wgl...;) kiedyś w kółko słuchałam tej piosenki :D i fajna torba...koloroowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne to zdjęcie na dole ;]

    OdpowiedzUsuń