czwartek, 12 kwietnia 2012

Przypalony zeszyt, spodnie całe w kredzie..

Witam :)

Tytuł posta nawiązuje do mojej chorej klasy i dzisiejszej lekcji religii. W wyniku tego że Wiki nie było w szkole na każdej lekcji siedział ze mną Patryk -.- Siedzieliśmy na samym końcu z resztą chłopaków. Kreda latała po całej klasie, ale ja i tak byłam cała popisana i miałam lekko przypalony zeszyt zapalniczką.. WIKI !! Dawno nie było na religi
i : ' Ooo to jest dobre! ' Dzisiaj byłoo!! Miszczu wyjął swoją książeczkę i zapodał porządny suchar ;D Ale to nie to samo jak jesteśmy razem i wtedy jest beeka ! :D

CHCIAŁAM WAM PODZIĘKOWAĆ BO MAM JUŻ PONAD 150 WYŚWIETLEŃ!!  20 KOMENTARZY I JAK NA RAZIE 4 OBSERWATORÓW!! :)


Wybieram się z kuzynką w sobote do kina żeby troche wyluzować, bo ostatnio jakoś wszystko tak się dzieje szybko i nie ma dużego znaczenia ;/  Jeszcze tylko jutro!! Ale za to kartka z matmy i niemca.. Na niemca mam wyjebane z odmiana czasownika, pojebało ją żeby co lekcje robić kartkę i szczególnie że na jej lekcjach nie da się nic zrozumieć -_- Matma to lajcik trzeba zapamietac 6 wzorów i szósteczka gwarantowana ;D

Hahahaha zapomniałam, że dzisiaj na geografii była studentka i jak to chłopacy zaraz tak uczestniczyli ładnie w lekcji i że niby wszystko wiedzieli żeby się przed nią popisać bo ładna była, ale ona to taka wydawała się trochę głupiutka bo były 2 sytuacje gdzie mieliśmy z niej wycie ;D



i przyjrzałam się co ona miała w uchu ;D



Dzisiaj nie było nic bardziej sensownego co mogłabym wam napisać, w następnym poście postaram się bardziej chociaż jakoś nie mam narazie pomysłu, ale spokojnie zdążę przez ten czas coś jeszcze wymyślić ;D

Zostawiam was z piosenką Małpy która baaaardzo mi się wkręciła ^_^


' ...Chcesz romantyka? Dla ciebie będę chuj wie kim
Jutro wieczorem, jeśli znów mi się nie urwie film
Będę rycerzem, jeśli wcześniej się nie wkurwię i
Nie wyląduję gdzieś na mieście w jakimś klubie z kimś
Kto również lubi pić, wiem ten świat jest dziwny
Chwała przemija, dziewczyny mają w dupie blizny
Dlatego wciąż myślę chujem, tak każe mi mój instynkt
Ale dziś częściej ratuje mnie mój urok osobisty... '

6 komentarzy:

  1. haha..ciekawie ! ..podoba mi sie to coś w uchu ..strasznie !
    boże... ta piosenka ♥
    obserwuje! i było by miło gdybyś zrobiła to samo ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah...nie ma to jak praktykantka na lekcji, u nas była tylko raz jedna. Więcej praktykantów, bo chyba aż trzech ;) Oj...z chęcią poszłabym teraz do kina też <3 Niemiecki to zło...

    OdpowiedzUsuń
  3. No nieee.! jak mogłam przegapić "Oooo to jest dobre" :((
    Ej ta studentka to (chyba) Katarzyna Kowalska bo widziałam gdzieś jej zdjęcia.. zajebiste były!! ej a to coś w uchu fajne jest :D ale z tunelem dziwnie by to wyglądało...

    OdpowiedzUsuń
  4. O jej, przypalony zeszyt !? ;O ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolczyk;)
    Zostałam o tagowana .
    Będzie mi niezmiernie miło jak zadasz mi pytania pod postem w komentarzu.:)

    OdpowiedzUsuń