niedziela, 8 kwietnia 2012

Paranormalne zjawiska..

Siemka! :)

Przerwa świąteczna powoli dobiega końcowi, ja od piątku siedziałam u kuzynki i dzisiaj wieczorem wróciłam do domu. Jutro od razu po śniadaniu jade do babci i spędzę tam pewnie cały dzień -.- jakoś mi sie tam nie chce tyle siedzieć.. ;/ Będę zamulać sama bez żadnego towarzystwa, ooo sory bd mój młodszy brat..
Baaardzo się cieszę że spędziłam ten cały weekend nie siedząc w domu, tylko wybierając się do Weeroniki ^_^ Robiłyśmy duużo rzeczy, ale nie bd wam tu wszystkiego mówić :p

Wspominałam żee taak mnie ciągnie na rolki no to w końcu na nie poszłam!! Ale wszystko skończyło się tym że zaliczyłam porządną glebę, przez którą ucierpiała moja ręka i tyłek -.- Bolą mnie teraz wszystkie mięśnie i od kilku dni coś się dzieje z moimi oczami :(
Wczoraj tak sobie pomyślałam że może obejrzałybyśmy jakiś film ? Hmm, no dobra no to może Paranormal Activity ? Wczoraj obejrzałyśmy 3 ale ona nie okazała się aż taka dobra, no to dzisiaj coś nas skusiło żeby obejrzeć dwójke, która okazała się o wieeeeele lepsza niż 3 i serio ją polecam :D mamy zamiar jeszcze obejrzeć pierwszą część, oglądaliście ją może?


A teraz mały zakup, podoba się wam kolorek ?



Ostatnio tak myślałam, że na bloga może czasem będę dodawać zdjęcia, ale przerodził się on bardziej w rodzaj pamiętnika czy coś takiego, nie wiem czy jeszcze ktoś będzie miał ochotę na niego zaglądać, ale ja odwdzięczam się tym samym :)

Po dzisiejszej pewnej sytuacji, wzięło mnie na rozmyślanie o różnych sprawach, a mianowicie jak to jest mieć kogoś przy kim czujesz się bezpieczna, jesteś dla niej ważna o ile nie najważniejsza, czasami każda z nas chciałaby mieć przy sobie taka osobe.. Ale też czasem myśle że mam jeszcze dużo czasu na tą całą 'miłość' mam dopiero 15 lat i jeszcze dużo przede mna.. Teraz związek okazuje się zmianą statusu na Facebook'u..  Ale co ja tu wam będę narzekać, na takie pierdoły.. Dodam kilka obrazków nawiązujących  właśnie
do tego..


Na dzisiaj to chyba będzie koniec, wiem pewnie was to troche nudzi, ale postaram się na kolejnego posta wybrać coś ciekawszego żeby was nie zanudzić. :)

A tu sobie taka piosenka, która na początku wgl mi sie nie podobała, ale lubię sobie ją czasem przesłuchać.. Paa ;*

4 komentarze:

  1. Koleś na drugim zdjęciu ma czapkę z Etniesa *_*
    Ja przed wczoraj miałam duuużo czasu nad rozmyślaniem bo... pokłóciłam się z mamą :/ cały dzień się do siebie nie odzywałyśmy :/ ale już jest git.! :D nawet pogadałyśmy sobie na poważniejsze tematy i wie o... Bartku :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaakie piękne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie oglądałam żadnej części Paranormal Activity....A w poniedziałek też byłam u babci, tyle że było moje rodzeństwo i kuzynka z kuzynem jeszcze, to przynajmniej się nie nudziłam ;) Śliczny kolorek lakieru ^^ Mnie czasem też nachodzą takie rozmyślania...ogólnie wszelkie myśli ;p Ale jak później się zastanowię, to też myślę, że to wszystko jeszcze przede mną :) oo..widziałam to ostatnie zdjęcie gdzieś ostatnio :D Lana <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za komentarz, zapraszam na nową notkę ! ;d

    OdpowiedzUsuń