czwartek, 5 kwietnia 2012

Pozytywne nastawienie otwiera szereg nowych dróg, pozwala przetrwać..

Czeeeeeść ! :)

Wreszcie kilka dni wolnego, które trzeba wykorzystać! Dzisiaj wzięłam się za dokładniejsze sprzątanie pokoju. Przejrzałam wszystkie szafki dokładnie i powyrzucałam niepotrzebne rzeczy, a reszte poukładałam. Pogoda cały czas jest taka sama i ani rusz nie chce sie polepszyć .. :( Wreszcie kupiłam rolki i tak mnie ciągnie żeby je wypróbować, ale nie mam z kim wyjść i jest za zimno.. :/



Wczoraj zaniosłyśmy z Wiką babeczki i rozdałyśmy całej klasie +  nauczycielki ( W tym Pani K. która była dość miła :O) Wszystkim baardzo smakowały nasze babeczki i byłyśmy z tego powodu zadowolone
. Jak to nasza pani ujęła 'Bardzo oryginalny pomysł z tymi babeczkami dziewczyny' czy coś w tym stylu. ;d

Nam wyszły bardzo podobne, chociaż ich kształty nie były tak podobne do tych . ;)


Ostatnio moja mama często kupuje coś w stylu wafli ryżowych, które bardzo mi zasmakowały. Wole jeść to niż miałabym zajadać się np. żelkami. Nie są one drogie kosztują około 2.90 i są pyszne!

W niedzielę mam już zaplanowane odwiedzić kuzynkę, widziałyśmy się w moje urodziny, ale od tej pory duużo się wydarzyło i znając nas nawet nie zdążymy pogadać o wszystkim :) Jestem też już tam z kimś umówiona i można się domyśleć że to płeć przeciwna ;d Chociaż bardziej nastawiam się na dłuższe spędzenie czasu z kuzynką i nie widzę innej opcji!! ;)



A teraz lecę zrobić budyń na którego od początku tygodnia miałam ochotę, ale za każdym razem jak byłam w sklepie to zapominałam go kupić.

Na koniec chciałabym wam życzyć, smacznego jajka i baaaaardzo mokrego Dyngusa! Chłopacy nie dadzą nam żeby chociaż jedna dziewczyna nie była przez nich oblana. Uważajcie na Siebie :) Bo mnie na ulicy w tamtym roku zaskoczyli panowie jadąc samochodem
i byłam lekko mokra -,-


3majcie się ! Papatki ! :]

3 komentarze:

  1. Ładne pierwsze zdjęcie ;) Zjadłabym sobie taką babczekę i ten deser z owocami na górze ^^ Też lubię wafle ryżowe;) Fajna piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łooo to twoje te babeczki? Ja już wczoraj zrobiłam te z nadzieniem i wyszły lepiej niż tamte nasze szkolne, taki ładniejszy kształt miały :D
    ej a te po lewo to nasze? (tak jakoś mało czekolady mają :P) jakiś taki za ładny kształt mają.. tamte to były platfusy :/
    NIECH JUŻ BĘDZIE CIEPŁO!!

    OdpowiedzUsuń
  3. aż mnie naszła ochota na robienie babeczek ;d

    obserwuję twojego bloga jakoś się udało zapisać przez "dodaj" na pulpicie nawigacyjnym :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń