sobota, 21 kwietnia 2012

Problemy ze skórą..


Cześć !

Zawitałam tutaj dzisiaj, chociaz zawsze staram sie pisac co około 4 dni. Mam mały problem.. Pisałam w poprzednim poście, że zaczełam walkę z wypryskami!
Dermatolog ostrzegła mnie że pojawi się łuszczenie skóry, ale nie wspomniała o tym że bd to cholernie szczypać! Mam ochote założyc sobie na twarz torbe albo cokolwiek tylko żebym jej nie widziała! :( to wszystko spaprało moje plany na zdjęcia i wgl wszystko co związane z dzisiejszym dniem! Do tej pory jest taka ładna pogoda a ja CAŁY dzień przesiedziałam w domu ;c mam już dosyć tej całej kuracji -.- cokolwiek nałoże na twarz szczypie jak głupie! W pn w szkole jakos musze normalnie wygladac, ale mam nadzieje ze jak naloze chociazby puder to nie bd mi sie znowu łuszczyć skóra -.- i dobrze ze nie idziemy do szkoły od wtorku do czwartku.. Przynajmniej jakoś bd mogła doprowadzić się do ładu..
 
maść, którą nakładam rano na wszystkie zaczerwienienia
Efekty uboczne Niezbyt często: wysypka, podrażnienie skóry, świąd. Rzadko: reakcje alergiczne, podrażnienie spojówek, zapalenie kontaktowe skóry, pokrzywka, obrzęk naczynioruchowy, wyprysk, obrzęk oczodołu, rumień, uczucie pieczenia skóry, uczucie palenia.

 
Płyn, którym przemywam twarz i plecy wieczorem po wczesniejszym oczyszczeniu

Sposób działania Preparat jest połączeniem tretinoiny z witaminą E. Gdy pryszcze (trądzik młodzieńczy - zapalenie w mieszkach włosowych) leczy się tretinoiną przyspiesza to proces syntezy nowych komórek w skórze właściwej. Jednocześnie następuje zahamowanie nadmiernego rogowacenia komórek. Leczenie powoduje zanik istniejących wągrów a równocześnie utrudnia powstawanie nowych.

Działania niepożądane 1/100- Uczucie ciepła lub gorąca w miejscu stosowania preparatu. Podczas pierwszych tygodni leczenia może nastąpić rzekome pogorszenie. Reakcja taka jest całkowicie normalna, wynika bowiem z tego, że wcześniej niedostrzegalne wągry stają się widoczne. Leczenia nie należy więc przerywać. 1/1000- <1/1000- Na poddanej leczeniu skórze mogą wystąpić białe plamy, które zanikają po zakończeniu kuracji.

Używałyście kiedykolwiek ktoregos z tych leków? Miałyście jakiekolwiek problemy? Błagam macie może jakieś sposoby na to żeby skóra tak nie piekła ? -.- Ani czy tak bardzo się łuszczyła? Bo strasznie to wyglada ;/

Paa ;c

3 komentarze:

  1. ojojo! Ja też za bardzo nie mogę wychodzic, ale z innego powodu niż Ty. Mam wielką opryszczkę, źle mi się mówi ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakim prawem ten post nie wyświetlił mi się ma pulpicie? -.- no ŻAL! pewnie mam jakieś problemy z bloggerem :/
    Uuu... mordeczko zdrowiej! i pamiętaj teraz jest źle żeby potem było dobrze ;) oby do wtorku ta twoja cera się "uspokoiła" żebyśmy do Ferio pojechały i do centrum MAŁOLATO mrrr.. niebieski jest mój! <3 :P

    OdpowiedzUsuń