wtorek, 26 czerwca 2012

Malinowa mamba


Witam! Oglaszam wszem i wobec ze edukacje na poziomie 2 klasy gimnazjum zakonczylam, mysle ze udanie, ze srednia 3.8 chociaz mogla byc lepsza. Ale bardzo jestem z tego zadowolona ze przynajmniej na 2 miesiace uda mi sie odpoczac od mojej klasy a szczegolnie chlopakow i kilku wybranych dziewczyn! Dzisiaj z wosu udalo mi sie obronic trójeczke z czego jestem bardzo zadowolona ;D dzisiaj nastąpiło opróznianie szafek w szkole, zabraismy sie za to chyba w 9 osob wiec niezle bylo, bo wszyscy sie tak dziwnie patrzyli jak joachim zaczal wyjmowac wszystkie uzbierane puszki i kilka osob pomgalo mu je zgniesc, halas byl niezly xd ale juz dosyc szkoly! jutro i pojutrze juz nie ide, tylko w piatek na zakonczenie i bay!

Dzisiejszy dzien, uwazam za bardzo udany, dobrze zakonczony w szkole i zaczety w domciu, bo przyszla plyta na ktora czekalam od bodajze czwartku! Wreszcie przyszla! Jak na razie przesluchalam ja raz, ale zapowiada sie ze jeszcze nie raz to zrobie *.*


Na wakacje w sumie nie mam duzo planow, przynajmniej jak na razie ;/ 2-7 lipca planuje spedzic z kuzynka, potem 9-16 w gory z rodzicami, 17-27 nie mam zadnych planow.. 28-4 sierpnia pod domek z kuzynka itd. a od 5 do konca wakacji nie mam pojecia! Niech pozniej to sie zmieni blagam!! Aaa zapomnialam mial jeszcze mnie odwiedzic kumpel z Poznania ale w sumie to z nim o tym nie gadalam czy na 100%, mam nadzieje ze tak ;)

Ostatnim czasem wgl nie pisalam, bo moj komputer znowu przechodzi kryzys.. Jest jeszcze gorzej niz wczesniej.. Zanim internet sie wlaczy potrzebuje on chyba z 15 min. -.- myslalam ze po tym jak go przeczyszcze bd jak nowy, ale jednak to 7 lat robi swoje, w koncu mam go od komuni to i tak nie jest zle xd a na nowy komputer nie mam co liczyc, dopiero moze w 3 klasie -.- no ale jednak mam nadzieje ze uda mi sie namowic rodzicow zeby wczesniej go kupic, bo ja nie wytrzymam!

Prawdopodobnie w najblizszym poscie, ktory chyba bd w niedziele, albo poniedzialek pokaze wam jak wygladaly moje wlosy przed szamponetka i po, jeszcze zastanawiam sie jaka zrobic, czy blond jasniejszy niz mam czy braz.. hmmm mam jeszcze troche czasu, z racji tego ze w poniedzialek jade do kuzynki posta skleje juz w niedziele i zrobie tylko zdjecia w poniedzialek i wam pokaze! Za jakim kolorem jestescie? oto moj naturalny kolor:


Birdy *.* ta piosenka podoba mi sie najbardziej zaraz po 'People help the people' :)

10 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie opróżniłam mojej szafki do końca ;p Co do włosów to ja bym chyba wybrała brąz...ale pewnie bym się długo zastanawiała przed tym i tak ;p Fajna piosenka, Birdy ma świetny głos :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz sliczny kolor włosów nic nie zmieniaj *.*
    A jeśli już to jakieś brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jebnij se czerwony! :D
    Obliczyłabym ile jeszcze lekcji do końca roku szkolnego ale teraz tylko lamusy chodzą do szkoły :/

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki masz śliczny kolorek włosów *.* nie zmieniałabym na Twoim miejscu ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. wakacyjne plany? jakiś obóz, odwiedzenie rodziny na wsi, a potem basen, opalanie, dużo wolnego, dużo przyjaciół <3

    OdpowiedzUsuń
  6. pełno ciekawych jest kolorów na końcówki :) wszystkie sa fajne ; )
    ..no to widze plany na wakacje juz sa , ja oprócz obozu nie mam jeszcze nic ; D
    oh ! co za płyta ♥ fajnie < 3 ile za nią dałas ?
    Birdy ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. no to spoko: ) w empiku wszystkie płyty po 50 zł ;cc
    a co do włosów jest możliwosc, że bd ci mało znac kolor bo masz podobny kolor natualnych włosów, chociaz nie wiem : ) fajnie w ogole : ) jak już sie zafarbujesz to daj zdjecie ; D

    OdpowiedzUsuń