piątek, 8 czerwca 2012

Happy, happy and.. happy!


Czeeść! :)
Jestem dzisiaj tak jak obiecałam! Po zakupach, po rodzinnym grillu i w pełni zadowolona!
Chyba juz wiecie ze pisze tutaj przed przerwa która bd trwać od 10 do 16. Wątpie zebym tam gdzies miała jak napisac, bo czas napewno bym znalazla, ale nawet nie mialabym na czym napisac -.- Moze przejde lepiej do konkretow, otoz dzis bd duzo zdjec, bo wszystko wam chce pokazac!

                                         ZACZYNAMY!

dżinsy, nawet nie planowalam zeby kupic dlugie spodnie ale ze byly za 50zl to stwierdzilam ze jak jest okazja to trzeba lapac!
szorty za 40 zl niestety innych nie bylo :(
bokserka za 20zl, na gorze miala jeszcze kilka takich koralikow ale dla mnie to brzydko wygladalo to je odprulam, ale nie wiem czy nie zrobic tak z reszta czy zostawic tak jak jest ;/

 Niestety okularow nie kupilam.. :( Mam nadzieje ze uda mi sie kupic jakies w UK, musi musi musi sie udac!!

Pamiętacie moj jak to twierdzilam genialny pomysl z insygnia smierci na scianie? Otoz sama stwierdzilam ze chyba troche kiepsko by to wygladalo i wpadlam na mysle ze lepszy pomysl ze zdjeciami w antyramie jest tam duzo wspomnien i to chyba kazdemu bardziej przypadnie do gustu :)

Hahaha
tak wiem ze bardzo widoczne sa te zdjecia, ale nie chce ich tu w 100% ujawniac :) po prostu chcialam wam pokazac moj pomysl ;)
A teraz zdjęcia ktore udalo mi się wczoraj zrobic :)

salatka owocowa wlasnej roboty smakuje najlepiej! :)
To nie bylo tak ze my tylko siedzielismy i jedlismy, troche ruchu nigdy nie zaszkodzi! Wyzej moj mlodszy kuzyn i brat, ja z nimi razem z moim drugim kuzynem tez sie udzielalismy :)

Ostatnio mam taki mętlik w glowie. Dziwne mysli mnie nachodza, rozmyslam bardzo intensywnie nad pewnymi sprawami.. Nie wiem czy moze kiedys tak mialyscie, ze ta jedna osoba, z jednej strony cos was do niej ciagnie, a z drugiej odpycha, boicie sie rekacji innych, a nawet jak to bd jak by sie to wszystko wydalo? :/ ciezko tak czasem wybrac co dla nas byłoby lepsze, ale nie tylko dla nas, takze dla innych osob.. Ale teraz wyjezdzam, nie mam zamiaru zawracac sobie glowy tymi wszystkimi problemami, zapominam o wszystkim chociaz na chwile! Mam nadzieje ze poznam tam jakis fajnych ludzi, spedze tam na pewno milo czas i nawet nie bd miala czasu na te pierdoly :)

A teraz niestety musze się z wami pozegnac, chociaz tego nie chce! Dzisiejszy post jest troche bardziej rozglegly ale to chyba dobrze bo raz na jakis czas mozna cos wiecej napisac. :) Teraz lece zaczynac sie powoli pakowac i zostawiam was z piosenka, ktora straaaaaaasznie mi sie spodobala :o :) Do napisania! Postaram sie napisac jak juz doprowadze sie do porzadku po wyjezdzie, papa! :*

 

7 komentarzy:

  1. fajna piosenka :)
    bokserkę zostaw tak jak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę, że z koralikami wygląda uroczo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zostaw te koraliki, jest ok ;))
    zakupy jak widać udane ;)
    ja również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 'Nie wiem czy moze kiedys tak mialyscie, ze ta jedna osoba, z jednej strony cos was do niej ciagnie, a z drugiej odpycha, boicie sie rekacji innych, a nawet jak to bd jak by sie to wszystko wydalo?'

    uwierz że miała, dokładnie taką sytuacje, to nie jest fajne ;c
    genialne zakupy, a co do bluzki, też nie zawsze podobają mi sie takie typu ozdoby, i szczerze moim zdaniem bokserka jest sportową bluzką, która nie powinna być w ogóle tak zdobiona : ), ale zostaw tak bo teraz jest ładnie : )))

    no a jak, kibic zawsze spoko : D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy ;) Ładne zdjęcia i zrobiłaś mi smaka na sałatkę owocową...ile ja takiej nie jadłam ; o Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń