czwartek, 21 czerwca 2012

Niekończące się lato..


3097464595_1_3_zcsd7v9g_large

W moim przypadku lato zaczelo sie naprawdę strasznie! Pogoda jest zalamujaca od 2 dni.. Ciagle pada , chociaz dzisiaj az tak zimno nie jest ale i tak nie nawidze takiej pogody! Wreszcie konczy sie ten tydzien, jeszcze tylko jtr niemiecki i kartkowka na ktora nic nie umiem i pewnie nie bd nic umiala, moze uda mi sie w koncu pojechac na sciadze bo ostatnim razem nie poszlo zbyt rozowo -.- Do poprawienia zostal mi jeszcze WOS, niepewna sytuacje bo mam 2/3 ale spokojnie na ta kartkowke na pewno sie naucze bo wos akurat lepiej mi wchodzi do glowy niz taka historia -.-. Zostaje jeszcze chemia 3/4 zadecyduje o tym sprawdzian ktory pisalam jeszcze przed wyjazdem, chociaz boje sie ze moge wcale nie dostac z niego 4 ;/ z reszty mam juz chyba wszystko pewne. Ale niee, jeszcze niemiecki 4/5 ;oo i jutro kartkowka na ktora potrzebuje wydajna sciage ;D zyczcie mi powodzenia! I mam dobry humor ze szook! Gadalam dzisiaj z rodzicami bo pomyslalam sobie ze zaczne zbierac na swojego laptopa, bo mam teraz stacjonarnego ktorego dostalam na komunie i zaczyna mnie wkurzac bo co chwile cos sie z nim dzieje i musze go wujkowi podrzucac, a wiec.. Powiedzieli ze jezeli na koniec 3 klasy wyjde ze srednia 4.0 to bez wahania mi go kupia! Aaaaaa no dla mnie to bardzo dobra motywacja na nwy rok szkolny, takze wiecie w 3 klasie (na powaznie) biore sie za nauke! 

Obiecalam wam ze w nastepnym poscie pokaże wam co tam sobie w UK kupilam, a mianowicie ciuchy! ;D
w PRIMARK'u oczywiscie wszystko zostalo zakupione ;)


 bluzka z ktorej jestem najbardziej zadowolona, o maly wlo bym jej nie kupila, ale jednak zdecydowalam sie na nia i to byl bardzo dobry wybor za 5£ 
za tą dalam 3£

 ta rowniez 3£ ale musze jeszcze troche skrocic jej ramiączka bo troche za duzy ma dekold i trzeba doprowadzic to do normalnosci
za tą bluze dalam najwiecej bo az 8£  jeszcze jej na sobie nie mialam i tak wgl to wzielam rozmiar 44 bo jak patrzylam na 36 to byl strasznie maly a juz wolalam kupic cos luzniejszego

upragnione i wytrwale szukane okulary za 1£ 


No i juz nie wiem co wam dalej pisac bo chcialam sie tylko pochwalic, kurde tam zajebiscie bylo i wiecie takze w jakiej kwestii ;D oczywiscie chodzi tu o obczajanie *.* na kazdym kroku mozna bylo znalesc tam kogos dla siebie, tyle zajebistych chlopakow ;o nawet mamy zdjecie kilku z nich, hahah. I wgl jestem mega zdziwiona ze mam dzisiaj taki dobry humor mimo swiadomosci ze dostane 1  historii ze sprawdzianu i coo tam jeszcze? Ze Patryk w koncu ma nauczke za to ze mnie irytuje i podnosi -.- dzisiaj ucieklam mu i jego sluchawki zaczepily sie o moja torbe i poszly w pizdu! Zepsulam mu je i potem chodzil wkurwiony, ale mnie to bardzo z tego powodu cieszy, bo ten czlowiek jest tak irytujacy ze wy sobie tego nie wyobrazacie!? Na szczescie rok szkolny sie konczy i odpoczniemy sobie WIKI od niego w koncu! Moze przez wakacje zmadrzeje, chociaz to malo prawdopodobne.. Trzeba byc dobrej mysli ! :)


Chcialabym zeby te wakacje byly takimi o ktorych nigdy bym nie zapomniala, kurcze no w ostatnim roku dzialo sie jak dla mnie duzo niepotrzebnych i niemilych rzeczy. Chce zeby teraz bylo odwrotnie, poznac ciekawych ludzi, mimo tego ze nie jade juz na zaden oboz tylko z rodzicami i mlodym w gory, ale moze tam kogos kogos poznam i spedze z nim milo czas ;) Planuje takze duzo czasu spedzic z kuzynka, bo ostatnio nie mamy czesto ze soba kontaktu i jest mi z tego powodu smutno :( musze to z nia nadrobic! Jezeli to czytasz Mańka, to wiedz ze czekaja cie zajebiste wakacje z zajebista kuzynka ;D o ile nie bd miala nic przeciwko temu :( 
Nowosc ktora przypadla mi do gustu ;D

10 komentarzy:

  1. U mnie też beznadziejna pogoda ,od 2 dni pada:/
    Widzę że zakupy udane,fajne rzeczy :)

    Zapraszam do mnie ,zachęcam do komentowania i obserwowania ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy :))) Zazdroszczę bluzki z flagą brytyjską :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten sklep, poznałam go właśnie w Anglii i od razu pokochałam za niskie ceny :) Świetne zakupy !

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dzisiaj się poprawiło i grzeje słoneczko.
    Świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem ci ze bardzo dobry wybór z tym t-shirtem, mega fajny !
    Wakacje ! ♥
    + uwielbiam tą piosenke z Rihanną : )
    .. a co do conversów, już je kupiłam, i jednak postawiłam na klasyczny koolor bo żadnych fajnych nie było.. wszystkiego dowiesz sie w następnym poście za kilka dni : ))

    OdpowiedzUsuń
  6. wow jakie świetne ciuchy! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajowa koszulka z flagą:)
    zapraszam do mnie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zakupy! ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny ten obrazek pierwszy ^^ Fajne zakupy :) i spoko piosenka ;)

    OdpowiedzUsuń