wtorek, 3 lipca 2012

Miłość jest przereklamowana.


Tumblr_m2h8zczooc1qeohz1o1_500_large

Witam w ten upalny dzionek, nie da sie normalnie funkcjonowac i trzeba sobie jakos dawac rade na roznorakie sposoby ;) Od wczoraj jestem u kuzynki i same dobrze wiecie jak to jest jak sie bardzo dobrze z taka osoba dogadujecie ;D Ubóstwiam ją! Spędziłysmy milo wczorajszy dzien, pod wieczor wybralysmy sie na rowery i dzieki temu troszke nas slonce wzielo ;D ale nie bd wam pisac naszych glupich sytuacji bo po co xd dzisiaj tez zamierzamy wybrac sie na rowery pod wieczor, chociaz nasze tylki baaardzo ucierpialy i do tej pory bola ;c

Wczoraj na sam wieczor jak juz wyszlysmy przed blok 'pograc w badmintona' bo zakonczylo sie na ty ze zepsulam paletke -.- to siedzialysmy i rozkminialysmy nad wszystkim ;/
Złapałam dola.. Wszystko przez to ze mial wczoraj urodziny jeden pan i tak nagle wszystkoo mi sie przypomnialo i mialam lzy w oczach za to co mi zrobil.. i ja za bardzo i to bardzo bardzo szybko przywiazuje sie do ludzi i tego w sobie nienawidzę -.- i szczegolnie ze jestem tam gdzie on mieszka i w kazdej chwili moze stanac mi na drodze ;c ale nawet jesli go spotkam to i tak nic nie zrobie jak zwykle -.- moze po prostu sie usmiechne i powiem czesc jak gdyby nigdy nic i pojde dalej, a moze poprsotu nawet na niego nie spojrze, mam nadzieje ze nie bd musiala nic z tego robic i go nie spotkam..

Dzis nastąpil ten dzien!! Farbnelam sie i jestem zadowolona! Moja kuzynka akze wziela w tym czynny udzial i farbnela sie na rudo, chociaz niestety nie przyelo sie tak jak powinno, szkoda ;/ ale oto efekty naszej pracy! moj naturalny kolor juz widzialyscie w poprzednim poscie.



Nie moglam zapomniec o moich nowych łupach :D 2 lakiery z Miyo - 9.98 zl



Poużalałam się i jest mi troche lepiej chociaz nie do konca, bd konczyc bo lece dokonczyc malowanie 2 reki, makijaz i te sprawy i lecimy na dworek, poszlajac sie troche po Kleczewie do wieczora potem na rower i dzien zleci, bd pisac teraz rzadko bo wszyscy gdzies powyjezdzali wiec nie mam co tu pisac skoro i tak nie ma osoby ktora by to czytala, w przyszlym tygodniu w poniedzialek jade z rodzicami w gory, wiec napisze moze do was za jakies 2 tygodnie o.O ? Tylko za mna nie tesknijcie! hahaha trzymajcie sie ! :)

wszystkiego najlepszego skurwielu! -.-

6 komentarzy:

  1. nie warto się tak przywiązywać do ludzi, ale serce głupie i człowiek nie poradzi :/
    świetnie wyszło ;d ja farbuję od roku na rudo :)

    Obserwujemy? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. tak sie obcięłaś czy to ktoś inny ? : D mega < 3
    zielone paznokcie ♥, mimo że ja nie zaznałam takiej mega prawdziwej miłości, nie chce twierdzić że jest przereklamowana ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny ci kolorek wyszedł ;)
    i lakierki super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Święte słowa MIŁOŚC JEST PRZEREKLAMOWANA ^^

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musisz koniecznie zebrać się w sobie i uświadomić dlaczego go tak nie nawidzisz. Później spokojnie pomyśl co mogłabyś zrobić gdyby On stanął Ci na drodze. Nie, nie mów mu głupiego "cześć", nie przechodź obojętnie tylko zbierz się szybko w sobie i wygarnij mu wszystko. Tak najlepiej. Później nie będziesz juz tego tłumiła w sobie;)

    Świetne wam wyszły kolorki:D

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się twój kolor , ja już drugi raz robiłam sobie szamponetką na rudo , jakoś się boje farbą spróbować ;-) zapraszam do siebie ! + obserwuję .

    OdpowiedzUsuń