wtorek, 24 lipca 2012

Coś niesamowitego.



Nie wierze.. Minela juz prawie polowa wakacji, ale ja jakos niesamowicie pieknie ich narazie nie przezylam -.- Oprocz wyjazdu w gory i w tym tygodniu odwiedzin mojej kuzynki nic sie nie dzieje.. Jade teraz w sobote na tydzien pod domek nad jezioro. Moze tam wydarzy sie cos ciekawego. Moze poznamy jakis ciekawych boy'sów. Wykapiey sie w koncu, bo zawsze co roku na wakacje jezdzilismy nad morze, a ze w tym roku wybralismy sie w gory, to jednak tej wody brakuje i trzeba pocieszyc sie chociaz jeziorem :D
Jak zauwazylyscie pisze posty teraz moze raz na tydzien, bo w sumie to nie mam o czym, a jak juz pisze to staram sie cos konkretniejszego, chociaz nie zawsze to wychodzi i musicie czytac moje wypociny. Jakos musimy dac rade.
Ostatnio jak bylam u cioci to wspomnieli mi o pewnym konkursie fotograficznym, bo wiedzieli dobrze ze zawsze lubilam robic zdjecia i nieraz wychodzilo mi to calkiem niezle ;) Albowiem w Galerii nad Jeziorem w moim miescie oglosili konkurs fotograficzny pt. Zrob niezwykle zdjecie podczas wakacji. Do wygrania jest aparat  firmy Nikon o wartosci  949zl  NIKON L810. Mam zamiar sie do niego zglosic i zrobic jakies ciekawe zdjecie podczas pobyutu nad jeziorem, ale nie tylko ;)

A co do moich wlosow to kolor jest strasznie dziwny i jeszcze do konca nie zszedl.. Jest ani rudy, ani brazowy.. Zdecydowanie wolalam swoj naturalny kolor. WRACAJ!!
Gdy zaczely sie wakacje na ekran wrocil serial 90210, o ktorym Wiki duzo mi opowiadala i jest jego wielka fanka :) Ja staram się teraz ogladac go systematycznie, chociaz pobyt w gorach mi w tym przeszkodzil, teraz ogladam go od pn-pt. Ale gorzej ze przez nasteony tydzien nie bd mnie w domu i bd miala zaleglosci, no chyba ze jakos uda mi sie o 10.45 obejrzec w domku nad jeziorem, chociaz w to watpie bo pewnie bd w tym czasie na plazy albo gdzies.. No coz bd musiala to nadrobic ogladajac w internecie. :) A wy macie jakis ulubiony serial ? ;>
Przez to ze w nastpnym tygodniu mnie nie bd, a w tym tygodniu juz pewnie nie napisze posta mozecie spodziewac sie mojego powrotu do blogowania 5 albo 6 sierpnia? o.O Mam nadzieje ze uda mi sie wtedy chociaz troche nadrobic i zajrzec na wasze blogi, a jednak troche tego mam. Trzymajcie sie i niech ta 2 polowa wakacji bd o wiele lepsza! ;)



10 komentarzy:

  1. gdybym miała okazję też wzięłabym udział w takim konkursie ^^ jest bardzo fajna nagroda :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, aparat będzie Twój! :d

    OdpowiedzUsuń
  3. w takim razie powodzenia w konkursie i życzę udanego wyjazdu :) Ja uwielbiam plotkarę <3

    dodaję do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę ci powodzenia w konkursie :) o, pojechałabym sobie nad jakieś jezioro do domku *__*

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia w konkursie ;) u mnie wakacje płyną tak średnio.... ale może coś się rozkręci jeszcze !

    ;) pozdawiam Natalia! / Natalie BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, czas tak szybko mija, ale co poradzić tak już jest. No cóż mamy jeszcze drugą połowę. Może przydarzy Ci się coś magicznego;)Nie życzę Ci powodzenia w konkursie, a po prostu wygrania tego aparatu i tyle.:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) Masz fajnego bloga :) Miałabyś może ochotę zaobserwować siebie nawzajem ? :D Jeśli tak to zapraszam do siebie -> pamietnik-kariny.blogspot.com :) Jeśli dodasz się do obserwatorów, zostaw link na swojego bloga w komentarzu, a na pewno się odwdzięcze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. o to powodzenia w konkursie! :) obyś wygrała, bo aparacik świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. musisz wygrac ;D
    Proszę zajrzyj do mnie zaoberwuj skomentuj ja zrobię to samo ! ♥ www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Startuj w tym konkursie! jak będzie ci potrzebna modelka to daj znać ;)
    90210!! matko! czemu nie mogę regularnie go oglądać ale ty oglądaj i będziemy dyskutować :)

    OdpowiedzUsuń