wtorek, 17 lipca 2012

Powrót do rzeczywistości.


Cześć!
Wczoraj wróciłam z tygodniowego pobytu w gorach. Szczerze to chcialabym tam jeszcze zostac, ale trzeba wrocic do rzeczywistosci :( Ogolnie bylo fajnie, opalilam sie troche, pozwiedzalam, pochodzilam po gorach i widzialam duzo ciekawych ludzi :) Ten tydzien zapowiada sie nudno ;/ Jedynie dzisiaj widzialam się z kuzynka i Wiki, ale potem to bd zamulac w domu.. Dopiero 28 pod domek i to jeszcze jak bd ladna pogoda, bo jak nie no to zajebiscie -.- I do tego zepsuly sie moje sluchawki, nie laczy i musze kombinowac z kabelkiem zeby przynajmniej na jedna sluchawke dzialalo :/ no kurde mam nadzieje ze da sie cos z nimi zrobic, bo jak nie to 140zl pojdzie sie jebac -.-

Widzialam się dzisiaj  z Wiki od czasu zakończenia, bylysmy w rossmanie, pogaadlysmy i posmialysmy sie. Przyjezdza jeszcze dzisiaj do mnie kuzynka :) wiec tez bd milo, bo stesknilam sie za nia :D a wracajac do tematu rossmana to kupilam kilka rzeczy

ISANA HYDRO pomadka pielegnacyjna do ust o dzialaniu nawilzajacym.

kupilam ja w sumie nie wiem dlaczego, bo juz jedna pomadke mam, ale jak poczulam jej sliczny zapach to musialam ja wziac *.*  delikatnie nawilza usta i ma boski smak.

EYE LINER

kupilam go bo moj powoli zaczyna się konczyc, a nie predko odwiedze jakas drogerie, zobaczymy jak bd sie sprawowac :)

SCHWARZKOPF GLISS KUR REGENERACJA/OBJETOSC

Ostatnio zauwazylam ze moje wlosy sa jakby zmeczone, bardzo plaskie i oklapniete.. Sam fakt tego ze nie sa takie jakie byc powinny mnie denerwuje -.- wiec chcialam kupic jakis szampon dajacy objetosc wlosom. Zobaczymy czy ten szampon cos zdziala i czy moje wlosy będą chociaz bardziej uniesione. Ktoras z was uzywala moze tego szamponu i czy wgl on sie sprawuje?

Pamietacie tego bruneta o ktorym wspominalam w poprzednim poscie? Niestety nic sie nie udalo. On wyjechal 2 dni przed moim wyjazdem. A wczesniej nawet nie mielismy jak sie zapoznac.. Po nim przyjechal jeszcze jeden tez z mlodsza siostra. Niestety nie byl obdarzony uroda jak poprzedni. Po jego minie kiedy wyjezdzalam bylo widac ze nie spodziewal sie ze tak szybko odjade i tak jakby chcial sie ze mna zapoznac, ja uprzejmie po prostu sie usmiechnelam i powiedzialam do widzenia ;)
Na tym chcialam skonczyc temat plci przeciwnej, bo od ostatniego posta nic sie nie zmienilo.. Nie wiem co mam robic, powoli przestaje mi na tym wszystkim zalezec. Juz nie jest tak jak wczesniej, to wszystko przez ten brak kontaktu przez prawie 2 tygodnie. Poznal nowych ludzi a ja odeszlam w niepamiec. Tak to jest. Zobaczymy czy cos sie zmieni, bo jak narazie wszystko stoi w miejscu i wgl nie chce ruszyc.. W wieku 15 lat odczuwam brak bliskosci z jakakolwiek osoba przeciwnej plci. Nie wiem czy to dziwne, ale chyba nie tylko ja tak sie czuje. Pamietam jak moj kuzyn mowil ze to jeszcze nie pora, chlopacy w tym wieku mysla tylko o zabawie, o niczym powaznym, a my przez to wszystko cierpimy. Wszystko ma sie zaczac jak skoncze gimnazjum. Poznam nowych ludzi, inaczej będę patrzec na to wszystko i dopiero tam poznam kogos z kim chcialabym byc dluzej. Narazie to nie ma co sie przejmowac tymi wszystkimi upadkami, bo nie tylko one ciagle sa. Nie zawsze jest tak jakbysmy chcieli, wystarczy tylko pozytywne nastawienie do swiata i nic wiecej.. ;)

6 komentarzy:

  1. czasem warto poczekać na tego jedynego xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Też muszę kupic eyeliner ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków jeszcze ;p Co do chłopaków, to moim zdaniem nie ma co się śpieszyć ;p wszystko w końcu ma swój czas :) Fajna piosenka ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam innego eyelinera :D Chciałabym pojechać w góry ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. huh ja przez te wakacje rzadko odwiedzam drogerie, a eyeliner znajdę tylko tam, więc muszę się w końcu kiedyś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń