środa, 11 lipca 2012

Czas ucieka..

Heej ;)
Znalazlam wreszcie troche czasu i internet na osrodku w koncu dziala, wiec pomyslalam ze napisze ;) Siedze sobie na tarasie i odpoczywam po dzisiejszym zdobywaniu Gubałówki, udalo sie! Po 50 minutach, dla mnie niezbyt duzego wysilku wspielismy sie na szczyt gdzie bylo pelno straganow i kilka restauracji. Po malym odpoczynku zjechalismy kolejka w dol. A oto dowod na to ze dzielnie sie wspinalam :D z mala pomoca, a mianowicie kijkami z ktorymi bardzo dobrze mi sie wchodzilo, a szczegolnie gdy byl jakis stromy moment albo mocno pod gorke ;p



Wczoraj zaliczylam lekka glebe na kamieniach, poslizgnelam sie i rozwalilam lekko obydwa kolana i zrobilam mala dziure w rece, ale zyje i prawie nic mi nie jest :D Moja opalenizna jest coraz lepsza, z dnia na dzien coraz wieksza. Najbardziej opalone to mam rece, a na drugim miescu ramiona i klatka ;d a niestety na koncu nogi, chociaz nie jest z nimi zle. Ogolnie rzecz biorac jak narazie jest tu dobrze. W osrodku, gdy zajechalam i zobaczylam te wszystkie male dzieci biegajace wokol to juz myslalam ze nic z tego nie bd, ze zadnego kolegi nie poznam, a tu mile zaskoczenie. Wchodzac do domu, moim oczom ukazal sie uroczy brunet z ciemna opalenizna i ladnym usmiechem ^.^ Planuje jakos sie z nim zapoznac. Ale nawet nie mam jak. Rano na sniadanie to go widzialam i odwzajemnilam usmiech ;) A potem to juz kazdym w swoja strone. Dopiero okolo 17 na obiad no to gdzies tam go po drodze zobacze i usmiech, ale nic wiecej. Bo albo ja jestem z bratem, albo on zajmuje sie swoja malutka siostra :) A teraz jak zobaczyl ze siedze z laptopem na balkonie to rozgladal sie i patrzyl sie patrzyl, ale w koncu ojciec go zawolal i poszli do domku grillowego, a ja teraz moze jeszcze tu posiedze i nadrobie zaleglosci na bloggerze. Wiem jedno, ze napewno musze sie z nim zapoznac!

Zmieniajac temat tego, ze jestem w gorach, myslalam ze bd mi ciezko, bo nie mialam z nim kontaktu przez tamten poprzedni tydzien, w sumie to 1.5, a teraz jeszcze ten nastepny, ale moze i czasem o nim mysle, ale w sumie chcialabym zeby z tego cos bylo, ale jednak moze nie, no cholera sama nie wiem -.- Wedlug was roznica wieku miedzy chlopakiem a dziewczyna, kiedy chlopak jest mlodszy o rok, to cos dziwnego i troche glupiego, czy nie ? Po prostu powiedzcie jak uwazacie. Wg mnie on jest bardziej dojrzalszy niz ci wszyscy strasi, ktorzy mysla tylko o jednym i lubia bawic sie uczuciami -.- Przed moim wyjazdem, a po jego przyjezdzie , a bylo to w ten sam dzien , nawet nie chcial ze mna pogadac. Mialam nadzieje ze to tylko dlatego ze jest zmeczony podroza i wgl.  Ale juz sama nie wiedzialam co myslec, w szczegolnosci ze nie bd mieli kontaktu bo on ma zepsuty telefon i nie naprawil go do tej pory ;/
Chociaz ja mysle ze nie wiem czy jestem gotowa na jakikolwiek zwiazek. Niby jestem juz w 3 gim, co w sumie duzo nie zmienia. Chociaz jak kazda dziewczyna, chcialabym miec kogos do kogo moglabym sie po prostu przytulic, miec z kim pogadac, a nawet sie wyplakac. Moja kuzynka ostatnio rozstala sie z chlopakiem. Ja bym chciala miec w koncu taka osobe. Ale jeszcze mam czas zeby nad tym pomyslec, co mam zrobic, mam jeszcze niecaly tydzien na to, by zadecydowac czego chce, nie bedzie to latwe..

5 komentarzy:

  1. zwyczajem jest że zawsze chłopak jest starszy od dziewczyny ale dla mnie to normalne jeśli jest odwrotna sytuacja ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bycie w związku nie jest takie kolorowe jak się wydaje. Czasami czujesz się jakby związana, zmeczona tym wszystkim. Ciesz się wolnością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój tata jest o 3 lata młodszy od mojej mamy i jest dobrze, zobaczysz za kilka lat nawet różnica 6 lat nie bd robić wielkiej różnicy, choć na razie wydaje się, że 16 - latka i np. 23 - latek to złe połączenia i to prawda, ale za np. 15 lat to nie bd mieć różnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ..ale fajnie ;D noo no bierz sie za bruneta :D ♥ pojechałas z rodzinką ; )
    dzieki ! : )

    OdpowiedzUsuń
  5. nie patrz na różnicę, wieku tylko na to czy się dogadujesz z chłopakiem, układa się itp.
    :)

    OdpowiedzUsuń